טיבו קורטואה כן, מישל גרציג לא: הצעד של קים קרדשיאן הפך לשיחת היום

play
שכחה לתייג את מישל גרציג? קים קרדשיאן | מסך אינסטגרם
צפו בתקציר: ויניסיוס סיפק בישול מושלם, ריאל מדריד ניצחה 1:2 את צ'לסי 01:30

האמריקאית העלתה תמונה שלה עם השניים בפני מאות מיליוני העוקבים, שתהו מדוע בחרה לתייג רק את השוער ולא את הדוגמנית הישראלית. לירון שרון עם הפרטים המלאים והטיפ לממציאת הסלפי

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר הגיעה קים קרדשיאן יחד עם בנה סיינט וחבריו למשחק הבית הראשון של ריאל מדריד, שכזכור הביסה 0:3 את ויאדוליד. האמריקאית המפורסמת דאגה להפגיש את בנה חובב הכדורגל עם השחקנים האהובים עליו, ביניהם טיבו קורטואה ו-ויניסיוס, שהפך לחבר קרוב של קים.

לא תייגה את מישל גרציג. קים קרדשיאן | מסך אינסטגרם
מישל גרציג, קים קרדשיאן | מסך אינסטגרם

את ביקורה של ממציאת הסלפי וזו שבנתה את אימפריית הקרדשיאנס, תיעדה מישל גרציג, אשת השוער, בחשבון האינסטגרם שלה כששיתפה סלפי עוד במהלך המשחק בסטורי שלה, אותו בחרה שלא לשתף מיס קרדשיאן שדווקא צפתה במשחק כשהיא יושבת ביציע הכבוד לצד הדוגמנית הישראלית.

כשבוע לאחר אותו משחק מדובר, קים שיתפה סדרת תמונות מההתמודדות בברנבאו בפני 361 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, כשאחת התמונות מוקדשת כולה לטיבו – וקצת פחות למישל?

השניים כיכבו באלבום שהעלתה האמריקאית, כשבאחת התמונות הם מצולמים עם קים ובנה סיינט, לצידו של ניקולס, בנו בן ה-7 של קורטואה, ואלי, התינוקת של השניים. הבעיה: רק השוער תוייג על ידי הכוכבת הבינלאומית. רבים מעוקביה של קים שמו לב לדבר והציפו את הפוסט שלה בתגובות פרו ישראליות.

קים דווקא הביעה תמיכה בישראל בתחילת המלחמה ואף קראה לשחרור החטופים, אך מדוע בחרה שלא לתייג את אשת הכדורגלן? טיפ שלנו לקים לפעם הבאה שהיא מגיעה לברנבאו: פירגון מעיד על ביטחון עצמי גבוה. ועם כמות העוקבים שלה, זה בטוח יעזור למישל לעבור את מיליון העוקבים בחשבון שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי