פטריק בוורלי עונה למבקריו: "בוא נראה איך תשקרו עכשיו"

אחרי שספג ביקורת על המספרים שלו במשחק ההכנה הראשון, כוכב הפועל תל אביב שיפר סטטיסטיקה ושולח עקיצות. דדאס על הניצחון: "בראבו לשחקנים שלי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פגשה הערב (שלישי) בסרביה את FMP בלגרד וניצחה אותה 88:104 במשחק ההכנה השלישי שלה הקיץ והראשון מבין שניים בבירה הסרבית, כשבחמישי היא תתמודד נגד הכוכב האדום בלגרד.

בקבוצה יודעים שהמשחק נגד הכוכב האדום, קבוצת יורוליג, יהיה מבחן רציני. הפועל רצתה לשדר שוב את המשחק בערוץ היוטיוב שלה כמו היום, אבל הקבוצה הסרבית מסרבת והמשחק לא ישודר. ג'ונתן מוטלי קיבל מנוחה במחצית השנייה. בריאן אנגולה שיחק היום אך עדיין לא אמור להמשיך בקבוצה, למרות שבצוות המקצועי כן היו רוצים שימשיך – אך הנהלת האדומים הודיעה שאנגולה לא בתוכניות. קאבולקו אמור להצטרף בסוף השבוע הקרוב לאחר חזרת הקבוצה מבלגרד.

שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי
שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי | אתר רשמי, הפועל תל אביב

עבור פטריק בוורלי זה היה משחק אימון שני במדי הפועל, אחרי שבשניים הראשונים התלונן על כאבי גב. השחקן המוכר, בעל עבר עשיר ב-NBA, מסוקר בצורה נרחבת באירופה ובארה"ב, ואחרי שבמשחקו הראשון מול נתניה שותף ל-15 זקות בלבד ורשם 3 נקודות ו-5 אסיסטים, היו כאלה שלגלגו. היום השחקן לא נשאר חייב אחרי המשחק בסרביה, העלה לחשבון ה-X שלו היילייט מהמשחק וכתב: "בוא נראה על איזה סטטיסטיקות הם ישקרו עכשיו מהמשחק הזה".

היום, בקצת פחות מ-20 דקות על המגרש, בוורלי רשם 13 נקודות, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות. הוא קלע 3 מ-8 ל-2, 1 מ-1 לשלוש ועוד 4 מ-4 מעבר לקשת. כמו כן רשם 3 איבודי כדור.

סטפנוס דדאס סיכם את המשחק: "אנחנו ממשיכים בהכנות, וצריך לברך את השחקנים, כי היה לנו יום קשה אתמול, הגענו אתמול בלילה, הגענו למשחק בלי להתאמן, ומלבד לתנאים הקשים הראינו גישה טובה, שלטנו כל המשחק, עם הרבה שחקנים שתורמים, אז בראבו לשחקנים שלי על הגישה הנכונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי