זה קרה בגמר היורו: העיתונאית חשפה את הסיבה האמיתית לגירושים של אלברו מוראטה

play
אלברו מוראטה ואליס קמפלו אחרי גמר היורו בחודש שעבר | NurPhoto / Contributor
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

החלוץ ואשתו הדהימו את העולם כשפירקו את החבילה אחרי שמונה שנים וארבע ילדים, זמן קצר לאחר שספרד ניצחה את אנגליה וזכתה באליפות אירופה לנבחרות. כעת, אלקסיה ריבאס מגלה מה הוביל לפיצוץ

(גודל טקסט)

למעלה משלושה שבועות חלפו מאז שהנישואים של אלברו מוראטה ואליס קמפלו עלו על שרטון והם החליטו להתגרש. כעת נחשף בספרד כי מה ש"נשבר ביניהם" התרחש רגע לפני שהוא הניף את גביע אירופה עם נבחרתו בחודש יולי האחרון, לאחר הניצחון על אנגליה בגמר היורו. השניים הודיעו ב-11 באוגוסט שהם נפרדים אחרי 7 שנות נישואים ו-4 ילדים, פחות מחודש אחרי הזכייה. 

מוראטה מיהר להסביר למיליוני העוקבים באינסטגרם שההחלטה הכואבת הגיעה בעקבות "הרבה אי הבנות מתמשכות שלאט לאט גרמו לכך" וטען שהוא "מעולם לא בגד" באשתו האיטלקייה. במקביל, אליס אישרה גם היא שלא הייתה בגידה מאחורי ההחלטה להתגרש ואמרה ש"חוסר בגרות" ו"חוסר יציבות" היו הגורמים לפרידה. העוקבים באינסטגרם דווקא חושבים אחרת מאחר ורק חודשיים לפני השניים הציגו קעקועים משותפים, ולא נשכח גם את הפורטרט הענק של אליס שמקועקע על זרועו של מוראטה. אז מדוע להיפרד? 

לדברי העיתונאית הספרדייה אלקסיה ריבאס, המתח בין השניים הגיע לשיאו כאשר התווכחו על המגרש בזמן שמוראטה וחבריו לנבחרת חגגו את הזכייה ביורו. ריבאס מספרת שאליס רצתה שרק היא, בעלה, ילדיהם וחבריה יהיו על המגרש בזמן החגיגות, ודרשה מהוריו ומשפחתו של השחקן להישאר ביציע, מה שהוביל לפיצוץ גדול. העיתונאית הוסיפה כי אין סימנים שהזוג יכול ליישב את המחלוקות ביניהם, ועורכי הדין עובדים כעת על מסמכי הגירושים שלהם.

מוראטה וקמפלו יעברו הליך גירושים, בזמן שהחלוץ ממשיך להתאקלם במועדון החדש שלו, מילאן. יש לציין כי חשבונות האינסטגרם שלהם עדיין מלאים בתמונות וסרטונים משותפים, דבר ששובר את ליבם של מיליוני המעריצים שהיו בטוחים שמדובר בפאוור קאפל שיישאר ביחד לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי