בתו של כדורגלן העבר רותחת בלי חזייה: "חזה מושלם"

play
ג'ייד לבוף | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים עונה 1 פרק 80 11:25

כמי ש"לא מאמינה בהלבשה תחתונה", ג'ייד נבחרה לשמש כפרזנטורית של מוצר "גאוני וממכר" שמאפשר לנשים ללכת בלי חזייה ועדיין להרגיש בנוח: "הבת של פרנק נוטפת סקס ומרוויחה מאות אלפי יורו בחודש"

(גודל טקסט)

היא אחת הנשים היפות בצרפת ובמקרה גם הבת של אגדת הכדורגל הצרפתית, פרנק לבוף. ג'ייד לבוף (33) בתו של שחקן העבר של צ'לסי, סיחררה את רבע מיליון העוקבים שלה עם המוצר החדש שהיא פירסמה בסטורי. ג'ייד שיתפה סרטון בו היא מציגה מוצר "גאוני וממכר" לטענתה, בתור אחת ש"לא מאמינה בהלבשה תחתונה" – מדבקות לפטמות מסיליקון שיפתרו את הצורך בחזייה. 

שברה את הרשת. ג'ייד | מסך אינסטגרם
ג'ייד לבוף | מסך אינסטגרם

ג'ייד שיתפה סרטון בו היא לובשת גופייה לבנה שקופה שחושפת פטמות תוך כדי שהיא מדגימה איך היא מדביקה את המדבקות שנותנות מראה כאילו היא לובשת חזייה, כשהיא למעשה בלי כלום מתחת. "לבוף תמיד היה בכותרות, עכשיו הבת שלו נוטפת סקס, הופכת למעצמת רשת ומרוויחה מאות אלפי יורו", נכתב. לאחר מכן, שיתפה סרטון עם מחשוף עמוק גם אז הדגימה איך המוצר החדש גורם לחזה שלה לא לקפוץ החוצה מהשמלה.

ג'ייד לבוף | מסך אינסטגרם

ג'ייד מרבה לשתף תמונות לוהטות ורק בחודש שעבר עלתה שלב וגרמה לטמפרטורות לעלות משמעותית עם התמונות והוידאו שלה מסתובבת בביתה, שוב, ללא חזייה. הבחירה בה לפרסם את המדבקות מבחינת מותג האופנה הייתה טבעית ומתבקשת מאחר ויש לה את "החזה המושלם". לצד הלבוש החושפני והתדמית הסקסית שהיא מחזיקה, ג'ייד נשואה ליזם סטפן רודריגס ולהם ילד משותף בשם אלון, מה שהופך אותה לאמא לוהטת. 

עוד באותו נושא: ג'ייד לבוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי