דריל מייקון נכשל בבדיקות, יעזוב את מכבי תל אביב?

play
יעזוב בלי לשחק? דריל מייקון | אתר רשמי, מכבי תל אביב
''צריך להוריד את בני סכנין ליגה, לא מבינה שחקנים ישראלים שמשחקים שם'' 44:27

הצהובים התאכזבו לגלות שקצב החלמתו של הגארד הפצוע איטי מהצפוי, והסגל הקצר שבנו התקצר עוד יותר. קובי סימונס הובא כגיבוי למבחנים, אבל חודש לפני פתיחת העונה - האלופה נקלעה לנחיתות משמעותית בעמדות הרכז והסמול פורוורד

(גודל טקסט)

הסגל שבנתה מכבי תל אביב לקראת העונה החדשה היה מלכתחילה מלא בהימורים – וגם קצר יותר מרוב יריבותיה ביורוליג, ואפילו מאלו שיתמודדו נגדה בצמרת ליגת העל. אלא שהצרות שלה לא מסתכמות בכך. דריל מייקון, שהגיע בשבוע שעבר לישראל, נכשל בבדיקות הרפואיות ועשוי לעזוב את הקבוצה בקרוב.

הצהובים ידעו מראש שמייקון לא יהיה כשיר לפתיחת העונה, אבל התאכזבו לגלות שקצב החלמתו איטי מהצפוי. במהלך המגעים שנמשכו לאורך כל הקיץ, עבר הגארד שורת בדיקת בארה"ב, והיא אושרה על ידי הצוות הרפואי של המועדון לפני החתימה על החוזה.

מייקון עבר בינואר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו, והיה אמור לחזור לשחק בנובמבר – כחודש לאחר פתיחת העונה. העיכוב הנוסף מעמיק את הבעיה בקו האחורי, והופך אותה אקוטית במיוחד. בשל כך, מיהרה מכבי להחתים אתמול (שלישי) את קובי סימונס, והוא ייבחן בתקופת ההכנה. אלא שספק אם הוא יהיה מסוגל לתת מענה מלא לנחיתות שנוצרה בשתי עמדות מפתח: הסמול פורוורד – ובעיקר הרכז.

שחקן מכבי תל אביב דריל מייקון
יעזוב בלי לשחק? דריל מייקון | אתר רשמי, מכבי תל אביב

האלופה בנתה על מייקון, לכשיחלים, כשחקן מוביל בשתי עמדות הגארד. נכון לעכשיו, רוקאס יוקובאיטיס ותמיר בלאט הם שני הרכזים היחידים בסגל (נוסף על עומר מאייר, שמקומו בקבוצה עדיין לא מובטח במאת האחוזים וממילא לא אמור להיספר כשחקן רוטציה ביורוליג).

מעבר לכך, מצבת השחקנים של הקבוצה בעמדה מספר 3 היא אחת החלשות ביורוליג, והיחידים שמחזיקים אותה הם ליוואי רנדולף ורפי מנקו. אלא שבעלי המועדון הבהירו לאחרונה לצוות המקצועי כי לא יובא שחקן נוסף בשלב זה.

כדי למלא את המשבצת, יצטרכו הצהובים להופיע במשך דקות רבות עם שלושה שחקני פנים (כשג'יילן הורד או וויל ריימן יתופקדו כסמול פורוורדים) או עם ג'ורדן לויד בהרכבי שלושה גארדים. האפשרות לעשות זאת פוחתת כל עוד לא התווסף שחקן נוסף לסגל, ולויד יידרש להיות זה שיוביל את עמדת הסקנד גארד.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי