"ברבי וקן של הליגה": שחקן הנבחרת חזר לאקסית אחרי שנה, והתקשורת מאוהבת

play
אליסה גיאורדנו | מסך אינסטגרם
צפו: דימרקו כבש את אחד משערי השנה, איטליה הרשימה עם 1:3 אדיר על צרפת 03:25

השניים חזרו להפגין זוגיות פוטוגנית אחרי "פסק זמן" בן שנה וזכו מהתקשורת המקומית לכינוי המחייב. וגם: השוער ואשתו שמציגה הריון "כל כך לוהט שזה לא הגיוני", כפי שהוא כתב בעצמו

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המרשים 1:3 בצרפת, נבחרת איטליה רוצה להמשיך בפתיחה המוצלחת לליגת האומות גם הערב (שני ב-21:45) במשחק מול נבחרת ישראל, ש"תארח" את האזורי בבודפשט. רן בן שמעון והשחקנים בכחול-לבן ינסו לעצור את אחת הנבחרות החזקות באירופה, שמגיעה עם נשק סודי רותח במיוחד – מעבר ליכולת המקצועית, שני שחקנים שקיבלו חיזוק משמעותי. 

סמואלה ריצ'י, קשרה של טורינו בן ה-23 שאמר במסיבת העיתונאים שהצעירים הישראלים "מבטיחים", מגיע למשחק הערב אחרי שהשיק קאמבק מפואר עם האקסית שלו, אליסה גיאורדנו. הפצצה האיטלקייה והכדורגלן יצאו במשך שנתיים, נפרדו לשנה ובקיץ האחרון חזרו להפגין זוגיות פוטוגנית במיוחד. בארץ המגף כבר העניקו להם את הכינוי המחייב "ברבי וקן של הליגה האיטלקית".

בדומה לריצ'י, גם הכוכב האיטלקי ששומר על הרשת, ג'אנלואיג'י דונארומה, מגיע למשחק מול ישראל כשהוא מאוהב עד הגג ובסטטוס "מצפה". אשתו כוכבת הרשת אליסיה אלפנטה נמצאת בסוף החודש התשיעי להריון עם בנם הבכור ומציגה הריון "כל כך לוהט שזה לא הגיוני", כפי שכתב לה שוער פ.ס.ז'.

חניכיו של לוצ'אנו ספאלטי מגיעים להתמודדות עם תמיכה מהצד היפה, אבל אל תשכחו שהיופי הישראלי גובר על כולן כך שבהיבט הזה, יש לנו יתרון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי