מכבי חיפה הודיעה: עבדולאי סק סובל מקרע קטן וייעדר כשבועיים

play
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה מאוכזב | מאור אלקסלסי
צפו: שער מרהיב לסבע, 0:2 מרשים למכבי חיפה בנתניה 05:40

הבלם נפצע במדי נבחרת סנגל ויפספס בוודאות את המשחק נגד ריינה ובספק למפגש נגד בית"ר ירושלים. יעבור בדיקות נוספות בישראל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תצטרך להסתדר במשחקים הקרובים שלה ללא שני הבלמים הבכירים שלה. הקבוצה הודיעה היום שעבדולאי סק, שיצא למשחקי נבחרת סנגל (שיחק משחק מלא נגד בורקינה פאסו) ונפצע שם, סובל מקרע קטן בשריר וייעדר כשבועיים לפחות מהמגרשים. השחקן עבר בדיקת אולטראסאונד במסגרת הנבחרת ועם שובו לארץ ייערכו לו בדיקות נוספות. לפיכך השחקן ייעדר נגד המשחק הקרוב בשבת נגד ריינה וככל הנראה יפספס גם את המשחק שלאחר מכן נגד בית"ר ירושלים. סק יצטרף לבלם השני שון גולדברג, שסובל מפציעה בכתף וגם הוא ייעדר בתקופה הקרובה. ברק בכר יצטרך לאלתר במרכז ההגנה במשחקים הקרובים, כאשר לרשותו עומדים פדראו וסירוטה שחקני הרכש הטריים וגם עילי פיינגולנד יכול לשחק כבלם שלישי במידת הצורך.

עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה מאוכזב
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה מאוכזב | מאור אלקסלסי

פרנזי פיירו יעבור היום (שלישי) בדיקות רפואיות באתונה ואלמלא התפתחות דרמטית, תושלם העברתו ממכבי חיפה לא.א.ק. החלוץ הבהיר ביממה האחרונה ללא מעט חברים שצבר בשנתיים בישראל שהמצב הביטחוני הוא לא זה שגרם לו לעזוב, ושלמעשה במועדון ידעו שהוא מחפש קבוצה ולא מנעו זאת בעדו בחודשים האחרונים. כעת כשהגיעה ההצעה הנכונה, הוחלט על ידי שני הצדדים לעשות את המהלך.

בחיפה יש מי שמבקר את עצם ההחלטה למכור את פיירו ואת כל תהליך בניית הקבוצה בקיץ האחרון. "שבוע לפני סגירת החלון, ואנחנו עדיין בחיפושים וניסיונות אחרי שני שחקנים זרים. זה רחוק מלהיות אידיאלי", הודה הבוקר גורם בקבוצה. "כולם עובדים קשה ואני מאמין שיגיע חלוץ וגם עוד שחקן כנף (מלבד קסנדר סברינה, שצפוי לחתום בקרוב, ש.ו), אבל אין ספק שכל זה היה צריך לקרות בשלב מוקדם יותר".

בינתיים ללא פיירו, בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול בני ריינה ביום שבת. קסנדר סברינה צפוי לנחות עד סוף השבוע, אך בחיפה מבינים שהוא עוד יצטרך להשתלב בהדרגה ולא לוקחים אותו בחשבון למשחק הקרוב. מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא פדראו, כאשר גם ויטל אנסימבה ימשיך לקבל קרדיט ב-11.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, עבדולאי סק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי