בתפקיד הצלם: קורטואה העלה תמונה לוהטת של מישל גרציג והדליק את ספרד

מישל גרציג | צילום: אינסטגרם

זוגתו הישראלית של שוער ריאל מדריד ריסקה את הרשת כשהציגה גזרה חלומית במהלך חופשה מפנקת בה בילו השניים בזמן פגרת הנבחרות

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות הנוכחית הסתיימה לה, השחקנים חזרו למועדונים והליגות הסדירות יחזרו אלינו בקול תרועה בסוף השבוע הקרוב. אחד שניצל כל רגע בפגרה הקצרה שלו הוא טיבו קורטואה, השוער הבלגי של ריאל מדריד, שחזר מחופשה חלומית עם אשתו מישל גרציג ובתם התינוקת אלי. כוכב הכדורגל כל כך נהנה מזמן האיכות שלו עם הדוגמנית הישראלית ששיתף סדרת תמונות פוטוגניות במיוחד. אחת מהן, תפסה מיד את תשומת ליבם של הספרדים- וגם את שלנו.

קורטואה כתב: "מודה על הרגעים שיוצרים זכרונות לכל החיים. שבוע שלם עם משפחתי זו המתנה הכי גדולה שאוכל לבקש", ושיתף אלבום תמונות מהשבוע האחרון. אחת מהן, מציגה שקיעה קסומה ואת גופה החלומי של מישל שלבושה בביקיני-חוטיני ונראית פשוט מיליון דולר. התמונה הלוהטת הספיקה לרסק את ליבם של הספרדים וזכתה לכותרת "אלוהית" במונדו דפורטיבו המקומי, שפרסם תמונות מהחופשה היפה של השוער והדוגמנית.

כל זה מגיע רגע אחרי שהזוג כיכב בכותרות בזכות תמונה עם קים קרדשיאן, ממנה לקח זמן להירגע כמו גם מהתיק אותו אחזה מישל שלנו כיאה למעמדה. מדובר בבירקין, אחד המותגים הנחשבים והאהובים על נשות הכדורגלנים, השווה לא פחות מ-28 אלף יורו!! בתרגום חופשי- כמאה אלף שקלים. כן, סכום בו תוכלו לקנות אחלה רכב.

עוד באותו נושא: טיבו קורטואה, מישל גרציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי