"זה הטורניר הכי גרוע שהיה אי פעם, גיא לוזון צריך לסיים את תפקידו"

play
גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל | קובי אליהו
גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל 01:25

פרשן ספורט1 אורי אוזן ניתח ב-103FM אחרי עוד הפסד צורם של הנבחרת הצעירה: "ברגע שהשלם כל כך קטן מסך חלקיו, אתה מבין שהבעיה היא לא בשחקנים. אופיר חיים צריך לקבל את הנבחרת"

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל רשמה לפני יומיים עוד הופעה גרועה והפסידה 1:0 לקוסובו. גיא לוזון קיווה לראות שיפור לאחר ניצחון הבכורה 0:1 על אסטוניה ביום שבת וזנח את מערך שלושת הבלמים, אבל גם עם חלק קדמי מתוגבר לא הייתה ממש התקפה לנבחרת, שהמשיכה ביכולת הרעה שלה וסופרת כבר שבעה הפסדים בשמונה משחקים בבית ד' של מוקדמות יורו הצעירות. הנבחרת בקושי הצליחה לייצר מצבים, בדיוק כמו נגד אסטוניה. היו סך הכול שלושה ניסיונות הבקעה במשך 90 הדקות, ואף אחד מהם לא היה למסגרת.

פרשן ספורט1 אורי אוזן עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ואמר: "זו אכזבה גדולה, אני חושב שלוזון צריך לסיים את תפקידו בסוף הטורניר ואופיר חיים צריך לקבל את הנבחרת. זה הטורניר הכי גרוע שהיה לנבחרת אי פעם. הנבחרת אמורה לספק שחקנים לבוגרת והיא אכן עשתה את זה, אבל אתה רואה כל כך הרבה שיאים שליליים שמדברים בעד עצמם".

האזינו לדברים

אוזן המשיך: "ברגע שהשלם כל כך קטן מסך חלקיו, אתה מבין שהבעיה היא לא בשחקנים אלא בחיבור. אני חושב שיש שחקנים טובים בנבחרת, אבל החיבור ביניהם רע מאוד והיא הלכה לאיבוד בתחילת הדרך. ללוזון יש את הניצחון האדיר על צ'כיה וההישג האדיר ביורו שזה יהיה לזכותו לאורך כל חייו, אבל בסך הכל התוצאות שלו הן הכי גרועות שהיו אי פעם והנבחרת לא מתקדמת. בסוף אתה בוחן דברים לפי התקדמות ובנבחרת הצעירה כל משחק זה נראה יותר גרוע".

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, באירוע בבית הנשיא | עיבוד תמונה, צילום: יניב טוכמן

אוזן סיכם: "להיות במקום האחרון בבית עם אסטוניה ולהציג יכולת כזו חלשה – זו האכזבה הגדולה. אתה מרגיש שהשחקנים לא מתקדמים, אין רעיון והנבחרת לא נראית טוב. מדובר בשחקנים מספיק טובים כדי להציג יכולת יותר טובה. אני לא אומר להעפיל, זה לא הדור הקודם, אבל כן להציג יכולת יותר טובה. אחרי שנתיים שהנבחרת הצעירות נתנו לנו המון תקווה לעתיד וחלק מהשחקנים יצאו לאירופה, הפעם שום דבר לא התחבר וצריך לעשות בדק בית גם בהתאחדות ולראות למה קרה דבר כזה. חייבים להסיק מסקנות ולהשתפר לפעמים הבאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי