לאזטיץ': "פטאצ'י עושה רושם טוב. דן ביטון? לא אוהב סגל גדול מדי"

play
ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב | אריאל שלום
צפו: מכבי תל אביב הרשימה מול מכבי פתח תקוה ופתחה את הליגה עם 0:3 קליל 03:31

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת, המאמן התייחס למצטרפים ולעוזבים: "החלון הזה הסתיים עבורנו". דור פרץ מתכונן ל"חודש מטורף" ונפרד מיונתן כהן: "אולי עוד שנה נראה אותו במקומות גבוהים יותר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) מסע"ת לקראת חידוש המשחקים בליגת העל כשתפגוש ביום שבת את הפועל באר שבע למשחק מסקרן.

"אני מעריך מאוד את באר שבע. היה מאוד מאתגר להתכונן למשחק הזה", החמיא ז'ארקו לאזטיץ' לקבוצה של רן קוז'וך בפתח דבריו. "המאמן שלהם טוב וזכה בתואר עם מכבי פתח תקוה. הם משנים הרבה מערכים והרבה שחקנים, הם מאוד דינמיים, ונצטרך להתאים את עצמנו כדי לנצח את המשחק".

"ננסה לשחזר את המחצית הראשונה מול מכבי פתח תקוה. באר שבע אולי אחת היריבות הכי קשות שהיו לנו עד עכשיו העונה. ננסה לשחזר את הדברים הטובים וללמוד מהדברים הפחות טובים".

על השחקנים שחוזרים מהנבחרת: "שוחחתי עם כל השחקנים ונצטרך לקבל החלטות. הרבה שחקנים שיחקו בכל המשחקים, או כמעט בכל המשחקים, ונצטרך לראות מה עושים איתם. נבחר את ההרכב הכי טוב לכל משחק".

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב
הכל עובד. לאזטיץ' | אריאל שלום

על הפרידה מדן ביטון: "זו החלטה מקצועית נטו. אני והצוות שלי רוצים 20-21 שחקנים, כי אני לא אוהב לראות שחקנים יושבים בצד ולא משחקים. ברור שהוא מסוגל לשחק במכבי תל אביב, אבל רציתי שהוא ילך למקום בו הוא יוכל לשחק יותר. אני מאחל לו ולמתן בלטקסה בהצלחה רבה. מתן בחור יוצא מהכלל, אתמול יצרתי איתו קשר ואיחלתי לו שיצליח בכל מה שיעשה".

על פטאצ'י: "הוא עושה רושם טוב. צפינו במשחקים שלו והתרשמנו מאוד ממנו גם באימונים. יש לו איכות, אבל אמרתי לו שיש לנו זמן, וששחקן צעיר כמוהו, שיוצא לראשונה מברזיל, צריך להתאזר בסבלנות. הוא יצטרך ללמוד מהר את העקרונות שלנו כדי לשחק".

על סתיו למקין: "שוחחתי איתו בטלפון וצפיתי בהרבה משחקים שלו, גם במדי הנבחרת הצעירה, והוא שחקן טוב מאוד שיעזור לנו".

על ההחלטה לארח את המשחקים בבלגרד: "זו ההחלטה של המועדון. אני כמובן לא מתנגד לשחק במדינה שלי, אבל זו העיר הכי קרובה שאפשר לבחור לתל אביב. גם בודפשט הייתה אופציה טובה, אבל יהיה טוב לשחק בסרביה. לאוהדים יהיה הכי קל להגיע לבלגרד. יש הרבה טיסות, והנוכחות שלהם במשחקים יכולה לעזור לנו".

על חלון ההעברות: "מבחינתי חלון ההעברות נסגר מבחינתנו. תמיד יש הזדמנויות שצצות ברגע האחרון ולפעמים פתאום יש הצעות מטורפות, אבל מבחינתי, נראה שסיימנו בחלון הזה".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב מול פוניבז'
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב מול פוניבז' | אתר רשמי, מכבי תל אביב

דור פרץ שנכח אף הוא במסע"ת, אמר על באר שבע: "אנחנו מצפים למשחק ברמה הכי גבוהה. באר שבע יריבה מעולה עם שחקנים מצוינים, אנחנו נערכים כמו לכל משחק בבלומפילד. זה משחק ליגה ראשון שלנו בבית וחשוב לנו להפגין את הכוח והעוצמות שלנו. נתכונן במלוא הרצינות".

על העומס בסגל: "התחרות לגיטימית ומאוד בריאה, היא דוחפת כל אחד מאיתנו צעד אחד קדימה למקסם את היכולת. הדינמיקה בחדר ההלבשה נבנית ונוצרת לאט לאט, גם עם השחקנים החדשים. בסופו של דבר כל שחקן שנמצא פה רוצה לשחק, אבל מודע לזה שהוא צריך לעשות את הכי טוב שלו כדי להיות על המגרש. המפתח הוא לדחוף אחד את השני כדי שהקבוצה תלך קדימה".

על התקופה הקרובה: "מחכה לנו חודש מטורף שיכלול שבעה משחקים, אבל זה מתחיל במשחק נגד באר שבע ומשם נמשיך הלאה. צריך להתרכז בעצמנו כדי לאגור את הנקודות.

על יונתן כהן: "כל שחקן שחוזר מחו"ל רוצה להוכיח את עצמו. אני פה ויונתן באוסטרליה, אבל אולי נראה את יונתן במקומות גבוהים יותר בעונה הבאה, ואז תדברו אחרת. לפעמים אתה למעלה ולפעמים אתה למטה. בכדורגל הדברים דינמיים ונזילים. כל מקרה לגופו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי