אורח מפתיע

הארי רדנאפ
הארי רדנאפ | צילום: Gettyimages

הארי רדנאפ, מהמנג'רים הבולטים בכדורגל האנגלי, עשוי לאמן בקרוב במזרח התיכון. הוא אימן בעבר את יוסי בניון, יניב קטן ואייל ברקוביץ' בווסטהאם והדריך את קפטן מכבי חיפה הנוכחי גם כששיחק…

(גודל טקסט)

הארי רדנאפ, מהמנג'רים הבולטים בכדורגל האנגלי, עשוי לאמן בקרוב במזרח התיכון. הוא אימן בעבר את יוסי בניון, יניב קטן ואייל ברקוביץ' בווסטהאם והדריך את קפטן מכבי חיפה הנוכחי גם כששיחק בק.פ.ר. כעת הוא יאמן מעבר לגבול שלנו את נבחרת ירדן במקביל לג'וב שקיבל עד סיום העונה כיועץ מיוחד של דרבי קאונטי, שפיטרה את המנג'ר שלה.

רדנאפ בן ה-69 ינהל את משחקיה של ירדן במוקדמות המונדיאל בבית של אסיה. אחרי שיישב על הספסל של דרבי קאונטי כיועץ במשחקה של נוטינגהאם פורסט בסוף השבוע, הוא יטוס מיידית לעאמן ויחזור רק ב-2 באפריל כדי להמשיך לייעץ לקראת המפגש עם קארדיף. ירדן חסרת המאמן ביקשה ממנו לנהל את משחקיה נגד בנגלדש בבית ומול אוסטרליה בסידני. ההצעה התקבלה מהנסיך הירדני עלי, שהיה מועמד לנשיאות פיפ"א ומכיר אישית את המנג'ר האנגלי. 

"אלה יהיו שני משחקים קשים וכמה שבועות לא קלים, אבל אני אוהב אתגרים והיה חסר לי הבאזז של אימון", הודה רדנאפ, שלקח לפני שבע שנים את טוטנהאם מהתחתית לצמרת והיה מועמד לאמן את נבחרת אנגליה. הוא ירד עם ק.פ.ר לצ'מפיונשיפ והעלה אותה בחזרה לליגה העליונה, אבל לא הצליח להשאיר אותה בליגה. במזרח התיכון הוא יצליח יותר?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי