יזן נסאר מגיב: "ערב לא פשוט מבחינתי. זה לא מעיד על דעותיי"

שחקן הפועל תל אביב, שספג קללות ושריקות בוז מחלק מהאוהדים בעקבות "לייק" ברשת החברתית, הבהיר: "זה לא אומר שאני מסכים עם התכנים. מקווה ומאמין שישפטו אותי לפי הפעולות שלי ומה שעשיתי ועוד אעשה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יזן נסאר ספג אתמול (שני) קללות ושריקות בוז צורמות מרבים מאוהדי הפועל תל אביב לפני ובמהלך המשחק נגד הפועל רעננה, לאחר שברשתות החברתיות הופצו תמונות שמוכיחות כי עשה "לייק" לעמוד פרו פלסטיני. המאמן מסאי דגו יצא להגנת השחקן מיד אחרי המשחק וכך גם עשו ראשי המועדון, כולל מואיז ספרא, בנו של הבעלים אדמונד.

בהודעת מועדון שפרסמה אמש הפועל תל אביב, הובהר מעבר לכל ספק שנסאר "מפרוץ המלחמה לקח חלק בפעילויות רבות למען התושבים המפונים מבתיהם, הביע את תמיכתו הפומבית במאמץ לשחרור החטופים והיה הראשון להתנדב כשהתבקש לתרום לחיילים". כעת השחקן התייחס לאירוע לראשונה.

יזן נסאר הפועל תל אביב
חטף שריקות בוז מהאוהדים שלו. יזן נסאר | דני מרון

"לפני הכל אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחת יעקובי על פטירתו של חזי. קיוויתי מאוד והתפללתי שיצליח לצאת מזה, אבל לצערי קיבלנו את הבשורה הקשה שהוא איננו", אמר תחילה השחקן בהודעה שנמסרה על ידי המועדון. "זה היה ערב לא פשוט מבחינתי, לא אנסה להסתיר את זה. אני מקווה שכולם מבינים שמעקב אחרי עמוד כזה או אחר ברשת החברתית, לא מעיד על דעותיו או מחשבותיו של אדם, או שהוא מסכים עם התכנים בו.

"אני מקווה ומאמין שישפטו אותי לפי הפעולות שלי ומה שעשיתי ועוד אעשה בהמשך, כיוון שזו החובה שלי כאזרח המדינה – וכמובן מקצועית, כי בסופו של דבר אני שחקן כדורגל, לא פוליטיקאי ולא תומך בארגונים כאלה ואחרים. אני גאה להיות כאן וגאה ללבוש את החולצה של הפועל תל אביב. מקווה שנצא לדרך חדשה ביחד ונעמוד במשימה החשובה שלנו. אני מודה לאוהדים על הודעות התמיכה הרבות שאני מקבל מאתמול, זה מחמם את הלב וחשוב לי מאוד. מקווה להחזיר לכם על המגרש", סיכם.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי