"עובדים הרבה יותר קשה מבעבר": כוכב ברצלונה ניסה לעקוץ את צ'אבי?

ברקע פתיחת העונה הנהדרת שהיא חווה, אחד השחקנים המובילים בבארסה התייחס לשינויים תחת פליק והעביר מסר למאמן העבר- שנפגע מהאמירה

(גודל טקסט)

עם חמישה ניצחונות רצופים בליגה ומאזן מושלם של 15 נקודות אחרי חמישה מחזורים, ברצלונה חווה פתיחת עונה נפלאה. למרות זאת, רגע לפני שתפגוש ביום חמישי הקרוב את מונאקו במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות, דיווח בספרד טוען כי במועדון נשמעת ביקורת סמויה על אגדת העבר של הקבוצה ומי שאימן אותה בשנתיים וחצי האחרונות- צ'אבי כמובן.

"אנחנו עובדים הרבה יותר קשה מבעבר, מאמני הכושר שהגיעו אלינו הועילו לנו מאוד. אנחנו עובדים קשה מאוד וזה מורגש במשחקים. הקבוצה לא יורדת ברמתה הפיזית אחרי הדקה ה-70 או ה-80", אמר פדרי והצליח להרגיז מעט את מאמנו עד העונה שעברה.

צ'אבי מנחם את פדרי בתקופתו כמאמן ברצלונה | אימג'בנק GettyImages, Josep LAGO

"צ'אבי מופתע מאוד מההצהרה של פדרי וחושב שהדברים שנאמרו לא הוגנים כלפיו", נכתב ב"אס" המקומי בו נטען בנוסף כי שחקן העבר כועס על בארסה וכי הוא ומקורביו סבורים שיש קמפיין בתוך המועדון להכפיש את שמו על מנת לשבח את עבודתו של פליק מתחילת העונה.

הטענה המרכזית של צ'אבי נובעת מהעובדה שבעונת האליפות של בארסה לפני שנתיים, הקטאלנים היו הקבוצה המובילה בליגה בהיבטי הפיזיות וכושר המשחק. מעבר לכך, למרות מספר הפציעות מהן סבל פדרי במהלך הקדנציה שלו בברצלונה, צ'אבי תמיד נהג להגן על שחקן הבית ולא חשף אותו לביקורות חיצוניות, כך שניתן להבין את האכזבה אותה מרגיש שחקן ומאמן העבר.

עוד באותו נושא: פדרי, צ'אבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי