השחיינית מופה נהרגה בתאונת מסוק

|

מדליסטית הזהב מלונדון 2012 וספורטאים נוספים לא שרדו. סילבן וילטורד ניצל

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2       צילום: GettyImages

אבל גדול בעולם הספורט הצרפתי. קמיל מופה (25) מדליסטית הזהב בשחייה מאולימפיאדת לונדון 2012, המתאגרף אלכסיס וסטין זוכה מדלית הארד מביינג'ינג 2008 ועוד שמונה אנשים נהרגו הלילה (בין שני לשלישי) בהתרסקות מסוק בארגנטינה.

מופה, וסטין היו בדרום אמריקה במסגרת צילומים של תוכנית ריאליטי חדשה בשם "Dropped", מעין גירסה צרפתית ל'הישרדות'. ההתרסקות התרחשה לאחר ששני מסוקים התנגשו זה בזה במהלך הטיסה, כאשר מלבד הספורטאים היו עליהם גם כמה אנשי צוות של ההפקה והטייסים.

מי שהיה אמור להיות על אחד המסוקים הוא כדורגלן העבר הצרפתי, סילבן וילטורד שחייו ניצלו. וילטורד צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני כל כך עצוב על החברים שלי. אני רועד, אני מבועת, אני לא מצליח למצוא את המילים".

ספורטאים נוספים בתכנית היו השחיין, אלן ברנרד, רוכבת האופניים ז'ני לונגו שזכתה בעברה בארבע מדליות אולימפיות והמחליק על הקרח פליפה קנדלורו, זוכה שתי מדליות אולימפיות.

דובר המשטרה באיזור ההתרסקות מסר: "הייתה התפוצצות ואנו מאמינים שהיא התרחשה בשל ההתנגשות. מומחי אווירונאוטיקה ייבחנו את המקרה ויקבעו סופית מה קרה".

מופה, השם הבולט ביותר מבין ההרוגים, זכתה בשלוש מדליות באולימפיאדה האחרונה: זהב ב-400 מטרים חופשי, כסף ב-200 חופשי וארד ב-200X4 חופשי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי