עם החזה בחוץ וחולצה של הקבוצה: דוגמנית העל שברה את הרשת לחתיכות

אמילי רטאייקאוסקי הטריפה את אוהדי נאפולי כשלבשה בביתה את חולצת המועדון והציגה גזרה משגעת: "קבעת את זהות האלופה"

(גודל טקסט)

דוגמנית העל, אמילי רטאייקאוסקי שידועה כחובבת עירום, מככבת במדורי הרכילות בעולם לא מעט בשל הקשרים ספורטיביים. האמריקאית בת ה-33 היא חברה טובה של אירינה שייק, ניימאר ואפילו של טום בריידי, אותו הגיעה לראות מככב ב-NFL בשלל הזדמנויות כחובבת פוטבול ידועה.

למקרה שלא ידעתם, גם כדורגל אירופאי הפך להיות חזק בנוף של הכוכבת בעלת 30 מיליון העוקבים, שחשפה איזה מועדון היא אוהדת והטריפה את האוהדים שלא ידעו את נפשם.

צפו בתמונות

רטאייקאוסקי שיתפה את העוקבים בסדרת תמונות לוהטות במיוחד שלה, עם חולצה חשופה של נאפולי וללא חזייה. "עושה כביסה עם חברה שלי", כתבה ושיתפה מספר תמונות שלה עם חולצת המשחק כשהיא חושפת את גופה החטוב וחוטיני שחור. חובבת הספורט המושבעת השתעשעה עם חברתה מורגן שגם הייתה אחראית על הצילום וגרמה לעוקבים ולאוהדי הכדורגל להשתולל.

אלפי המגיבים ובעיקר אוהדי נאפולי נטרפו מהמחווה של האמריקאית הפרובוקטיבית וכתבו: "בואי לנאפולי, תקבלי אהבה לכל החיים". היו שטענו כי היא "קבעה את זהות האלופה" העונה, והיא אפילו גרמה לכאלה שלא מתעניינים בכלל במשחק לכתוב "מעולם לא חשבתי שאתאהב בחולצת נאפולי".

חולצות משחק כבר מזמן הפכו לפריט אופנתי מבוקש, בדיוק כמו שמוכיחה הדוגמנית. בשבת הקרובה נאפולי תפגוש את יובנטוס, ככה שצפו לתמונות נוספות מהאוהדת הכי מדהימה בעולם.

עוד באותו נושא: אמילי רטאייקאוסקי, נאפולי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי