רומן עם חברו לקבוצה? האקסית של לאמין ימאל הצלטמה עם חולצה של שחקן אחר

play
האקסית של לאמין ימאל | מסך אינסטגרם
30 שנה היא לא הובסה ככה: ברצלונה חטפה ממונאקו ולא זכתה בגביע גאמפר 01:41

זוגתו לשעבר של ילד הפלא של ברצלונה "הקניטה" אותו כשפירסמה באינסטגרם תיעוד שלה עם הגב בו היא לובשת את חולצת המשחק של שחקן שמשתף איתו פעולה: "גולדיגרית שמחשפת כדורגלן בכל מחיר"

(גודל טקסט)

לטובת הקורא לאמין יאמל: חברה שלך, או יותר נכון האקסית שלך, שוב עושה צרות. אחרי שהכוכב בן ה-17 של ברצלונה זכה בגביע אירופה לנבחרות בחודש יולי האחרון וחשף את בת הזוג שלו, כוכבת הטיקטוק אלכס פדילה, מסתבר שהיא כנראה בעניין של כדורגלן אחר.

הספרדייה היפה ושחקן הכנף הצעיר הספיקו לכבוש בסערה את מדורי הרכילות אחרי שהצטלמה איתו לצד משפחתו והגביע לאחר גמר היורו על כר הדשא באיצטדיון האולימפי בברלין.

עקיצה? התמונה המדוברת | מסך אינסטגרם

לאחר מכן, חגגו בחופשה פרטית ביוון והספיקו להיפרד חודש אחרי, בעקבות סרטון ויראלי שבו אלכס נתפסה יושבת על גבר אחר קבל עם ורשתות חברתיות. מאז, החשבון שלה לא פעיל יותר מידי. היא מעדכנת את הסטורי בתדירות נמוכה ואילו על הפיד יש לה פוסט אחד בלבד מהחופשה במיקונוס עם יאמל, אך רק תמונות שלה לבד בבגד ים מופיעות, וזה הספיק לגרום לסערה בספרד.

הפעם החליטה אשת הכדורגלן לשעבר "להקניט" את האקס, אחרת אי אפשר להסביר מדוע בחרה לשתף תמונה כשהיא לובשת את חולצת המשחק של חברו לחדר ההלבשה של יאמל, אנסו פאטי. אלכס דאגה לשתף את התמונה בסטורי שלה עם הגב, כדי לוודא שאין מי שיפספס את השם שמתנוסס על גבה. מכיוונו של יאמל לא הגיעה שום תגובה, אבל העוקבים הזועמים ברשת קבעו: "גולדיגרית שמחפשת כדורגלן בכל מחיר".

עוד באותו נושא: לאמין ימאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי