גם מאור בוזגלו "ידע שזה עומד לקרות": ההישג המטורף של מירן בוזגלו

אשתו של כדורגלן העבר עקפה אותו במספר העוקבים באינסטגרם: "עוקבות שלחו לי, אפילו לא שמתי לב לזה". מאור: "אני הכי מפרגן לה". וגם: מתי הפרסומת החדשה תשודר ומה שווי הקמפיין היוקרתי?

(גודל טקסט)

חברים וחברות, מהפך: מירן בוזגלו עקפה את בעלה מאור בוזגלו במספר העוקבים באינסטגרם. כידוע, הזוג בוזגלו מחזיקים באימפריית רשת, מאור עם 516 אלף עוקבים ואילו מירן כבר עם 525 אלף. על כך הגיב כוכב הכדורגל לשעבר: "לפני שנתיים ידעתי שזה הולך לקרות. מרגישים את זה, וברור שאני הכי מפרגן לה". מירן הוסיפה: "אפילו לא שמתי לב לזה עד שעוקבות שלחו לי". הפרסומת המדוברת של המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל שלנו תעלה במהלך חודש אוקטובר, כששווי הקמפיין מוערך ביותר מחמישה מיליון שקלים.

את מירן, מאור וארבעת ילדיהם אנחנו רגילים לראות על גבי מסך הטלוויזיה כשהם מככבים בתוכנית הדוקו ריאליטי המשפחתית "הבוזלגוס". עכשיו, כאמור, הם רושמים הישג נוסף ולראשונה בהרכב מלא יככבו בפרסומת חדשה למותג הניקיון והטיפוח "טאצ'". הקמפיין משלב את אהבתה של מירן לניקיון אחרי שהתוודתה על היותה מכורה לניקיון בקמפיין הקודם, והפעם אנחנו מקבלים הצצה למה שקורה במשפחת בוזגלו כשאין מצלמות.

משפחת בוזגלו | אור גפן

בפרסומת, מאור והילדים הם הנבחרת של טאצ' ומירן היא המאמנת שלהם. "זה לא רק היום, זה לכל החיים – יש לי מאמנת צמודה, פשוט עכשיו היא עם משרוקית", סיפר כדורגלן העבר. מאור הסביר איך "הפרעת הניקיון" של מירן באה לידי ביטוי בחיים: "תסעו איתה לבית מלון, לא משנה איפה על הגלובוס, ואז תראו אקונומיקה יוצאת מהכיס והשפרצה על כל המראות, השירותים והמקלחת. היא נכנסת להתקלח עם כפכפים. איפה יש דבר כזה?"

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | אור גפן
עוד באותו נושא: מאור בוזגלו, מירן בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי