ערב הוקרה נערך לכבוד שני בקנוב, שפרצה בבכי מהתרגשות

המתעמלת האומנותית, שזכתה עם הנבחרת במדליית כסף בפריז, קיבלה מענק על סך 40 אלף שקל מאגודת מכבי חיפה כרמל: "תודה על התמיכה ברגע המרגש בחיי. הייתם גב שלי"

(גודל טקסט)

הערב (חמישי) התקיים במרכז קסטרא שבחיפה ערב הוקרה חגיגי ומרגש למתעמלת האומנותית ואלופת העולם מאגודת מכבי חיפה כרמל, שני בקנוב, שזכתה לפני כחודש יחד עם נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל במדליית הכסף בגמר בקרב-רב באולימפיאדת פריז 2024 .

בקנוב, שעשתה היסטוריה לאגודה ולעיר חיפה, זכתה הערב להרבה אהבה מהנוכחים ובראשם ראש עיריית חיפה, יונה יהב, יו"ר מכבי ישראל, אופיר פינס, יו"ר אגודת מכבי חיפה כרמל – ניר ענבי ומנכ"ל האגודה רועי שווץ ועוד.

בקנוב הנרגשת קיבלה מענק על סך 40 אלף שקל מאגודת מכבי חיפה כרמל, פרצה בבכי כשאמרה: "תודה על התמיכה ברגע המרגש בחיי. הייתם גב שלי".

שני בקנוב בטקס בחיפה אחרי מדליית הכסף עם נבחרת ההתעמלות האומנותית
פרצה בבכי מהתרגשות. שני בקנוב עם המענק | אתר רשמי, ראובן כהן

ראש העיר יונה יהב בירך: "זכייתך באולימפיאדה בפריז אינה רק עדות ליכולותייך הפיזיות והנפשיות, אלא גם לסמל למצוינות חיפאית. מדינת ישראל כולה גאה בך וכל חיפאי וחיפאית מוקירים את ההישג שלך! עיריית חיפה תמשיך לתמוך ולחבק אותך. אנו גאים להיות הבית של ספורטאים כמוך!".

יושב הראש אופיר פינס הוסיף: "מכבי חיפה כרמל היא אחת האגודות העוצמתיות במדינת ישראל. אגודה עם כח ששלחה נציגים רבים לפריז ביניהם שני הספורטאית  המעוטרת מה שמוסיף כבוד גדול לאגודה. אני קורא למר יהב לבנות אולם התעמלות ומתקני ספורט.יש פה עוצמה ספורטיבית ועם כמה מתקנים השמיים הם הגבול"

עוד באותו נושא: התעמלות אומנותית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי