קשטן מועמד מוביל לאימון הצעירה

|

המאמן הלאומי לשעבר עשוי להחליף את מיכאל ניס, ההחלטה - אחרי שייפגש עם היו"ר

(גודל טקסט)

מאת: אשר גולדברג        צילום: עדי אבישי

הוועדה המקצועית של נבחרות ישראל בראשותו של בעלי הפועל קריית שמונה, איזי שירצקי, לא קיימה ולו ישיבה מקצועית אחת, ולא נשמעה דעה בקרב חבריה מול יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. המשרה הפנויה והנחשקת על ידי רבים היא עמדת מאמן הנבחרת הצעירה עד גיל 21, תפקיד אותו מאייש הגרמני מיכאל ניס אשר יעזוב את עבודתו בהתאחדות לכדורגל בסוף חודש מאי.

לגורמים במערכת כבר אצה הדרך בחלוקת השלל. הכוונה היא למנות כבר עכשיו מאמן לנבחרת הצעירה שתפתח במשחקי מוקדמות אליפות אירופה ביוני. אנשים במערכת מבקשים להגיע להסדר עזיבה מוקדם מול מיכאל ניס ולמנות מאמן לאלתר שיהיה אחראי על ההכנה לתחילת הטורניר. השם החדש שעולה בימים האחרונים הוא של המאמן הלאומי לשעבר, דרור קשטן, אותו מבקשים להפגיש עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני.

עיני כבר נפגש לפני מספר שבועות עם אורי מלמיליאן שהיה מועמד מוביל לתפקיד, עד שההצעה לשלב את עוזרו של אלי גוטמן בנבחרת הלאומית, אריק בנאדו עלה יחד עם שמו של יוסי אבוקסיס,ללא קשר למינוי צפוי של זאב זלצר כאחראי לנבחרות הנוער.

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל אמר כי לא היה שום דיון וישיבת עבודה עם איזי שרצקי והגורמים האחרים בהתאחדות לכדורגל. לא מתוכננות פגישות וכל שם שיומלץ לתפקיד יבחן לעומק מכול הבחינות. כל השמות הם המלצה בלבד, ההחלטה בנושא המאמן הבא תתקבל בסופו של דבר פה אחד".

מההתאחדות נמסר: "נושא מינוי מנהל מקצועי לנבחרות הצעירות יידון לראשונה בהתאחדות לכדורגל בישיבת ההנהלה הקרובה ב-3 במרץ. הנושא נכלל בסדר היום להנהלה, שתמנה ועדת איתור ותחליט על הרכבה. עד אז, אין בכוונת יו"ר ההתאחדות עופר עיני, או מי מטעמו, להיפגש עם מועמד כזה או אחר, ראוי ומכובד ככל שיהיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי