אשת הכדורגלן הבכיר חשפה: כך הייתי נראית לפני שעברתי ניתוח להגדלת חזה

השיבה לשאלות העוקבים וחשפה את התמונות | מסך אינסטגרם

ברונה פתחה את השאלות לעוקביה באינסטגרם - ולא היססה להשיב ולחשוף תמונות מלפני השינוי שעברה: "היה לי חזה קטן ואהבתי אותו, עד שיום אחד החלטתי שמתחשק לי להגדיל". צפו בתמונות שהעלתה

(גודל טקסט)

לפני מספר ימים סיפרנו לכם על הפאדיחה של זוגתו החדשה של רודריגו, ברונה רוטה. חברתו של הכדורגלן הברזילאי של ריאל מדריד היא מדריכת כושר, דוגמנית פיטנס וכוכבת רשת שמחזיקה ב-1.4 מיליון עוקבים באינסטגרם. בשבת היא הגיעה לברנבאו עם התחתונים של החצי השני שלה וגרמה למיני סערה. אתמול (שלישי) היא הגיעה פעם נוספת לאצטדיון וצפתה בחבר שהבקיע ב-2:3 על אלאבס, רק שהיא עשתה את זה עם חולצת משחק כתומה והחליטה לוותר על חזייה.

לפלני | מסך אינסטגרם

במסגרת היותה בחורה כנה ופתוחה שאין לה בעיה לדבר על כל נושא עם קהל העוקבים שלה, ברונה פתחה את תיבת השאלות ולא תאמינו לאיזו שאלה החליטה להשיב. "איך נראה הגוף שלך לפני הסיליקון?" נשאלה אשת הכדורגלן ולא היססה להשיב: "היה לי חזה קטן ומאד אהבתי אותו", כתבה הברזילאית והוסיפה ארבע תמונות שלה לפני שעברה ניתוח להגדלת חזה. "אף פעם לא הטרידה אותי המחשבה, כי אהבתי את איך שהיתה נראית, עד שיום אחד החלטתי שמתחשק לי להגדיל" הוסיפה ופרסמה 4 תמונות נוספות שלה אחרי השינוי.

אחרי | מסך אינסטגרם

"הכנסתי שתלי סיליקון בגודל 330 בכל צד ואני ממש ממליצה על הרופא שלי", כתבה ותייגה את מי שהיה אחראי על השינוי בגופה. לאחר מכן נשאלה איך היא כל כך פתוחה בנושא והשיבה: "אני עומדת מאחורי כל החלטה שאני לוקחת בחיים, ואני חושבת שכל אחד שרוצה לשנות משהו בגוף שלו, צריך. חיים פעם אחת".

אגב, בתחילת השבוע חגגה ברונה את יום הולדתה ה-26 ולכבוד המאורע החגיגי פרסמה תמונה זוגית ראשונה רודריגו שהגיע להרים עם חברו הטוב אדר מיליטאו וטינה קסטרו, זוגתו השנויה במחלוקת. מה שבטוח, לא משעמם במדריד ולו לרגע אחד, על ומחוץ לכר הדשא.

אין רגע דל | מסך אינסטגרם
עוד באותו נושא: רודריגו, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי