איבן ראקיטיץ' נפצע ולא ישחק מול נבחרת ישראל

ראקיטיץ'. נפצע בברצלונה ויחמיץ את הנבחרת
ראקיטיץ'. נפצע בברצלונה ויחמיץ את הנבחרת | צילום: Gettyimages

קשר ברצלונה וקרואטיה נבדק ושוחרר מהמשחק. ייעדר גם מול ריאל מדריד?

(גודל טקסט)

קרואטיה תארח את ישראל מחר באוסייק (רביעי, 19:00) למשחק ידידות והמאמן אנטה צ'אצ'יץ' אישר כי הוא ייאלץ להסתדר בהתמודדות ללא אחד הכוכבים, קשר ברצלונה איבן ראקיטיץ'.

 

ראקיטיץ' שנפצע במשחק ביום ראשון נגד ויאריאל (2:2), יחמיץ את המשחק נגד ישראל לאחר שעבר בדיקת אולטרסאונד שאחריה הוחלט שלא לסכנו. בתקשורת הספרדית מדווחים כי הוא גם בספק לאל-קלאסיקו מול ריאל מדריד ב-2.4.2016, אז תשוב הליגה מפגרת הנבחרת.

 

 

מי שכן צפוי לשחק הוא אלן חלילוביץ', הבן של סיאד אקס הפועל ב"ש ושחקנה של ברצלונה, המושאל לספורטיג חיחון, שאמר לפני המשחק: "יש לנו שתי יריבות חזקות וטובות כמו ישראל ואחר כך הונגריה שיצליחו לאתגר אותו ושיבחנו אותנו לקראת היורו. אני אוהב את האווירה באוסייק והאוהדים תמיד תומכים בבנו שם". הקשר בן ה-19 צפוי לערוך הופעה שמינית בנבחרת.

חלילביץ. מבחן טוב לקראת יורו 2016 (Gettyimages)

מי שנמצא בכושר מעולה הוא חלוץ פיורנטינה ונבחרת קרואטיה, ניקולה קאליניץ' שהחמיא אף הוא לישראל: "אנחנו מתמודדים מול יריבה ראויה, אני מקווה שנשחק כמו שאנחנו אמורים ויהיה בסדר". הקרואטים יציגו היום את המדים החדשים שלהם לקראת היורו.

 

למרות האווירה הטובה יש סכסוך בין אוהדי הנבחרת לבין נשיא ההתאחדות, דרבור שוקר, והמאמן צ'אצ'יץ'. המגן הוותיק ודראן צ'ורלוקה אמר: "אוהדים שלא רוצים לראות אותנו שיישארו בבית. אין טעם לאלץ אף אחד להגיע למגרש אם הוא לא רוצה". במשחק אמורים לשחק גם כוכבי הנבחרת לוקה מודריץ' ומאריו מנדזוקיץ'. 

 

שוער הנבחרת מול ישראל יהיה דניאל סובשיץ' שניצח עם מונאקו את פ.ס.ז' 0:2 בפאריז לאחר שהאלופה הפסידה לראשונה בבית מזה שנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי