ליברפול איבדה 0:2 בדרך ל-3:2 מסאות'המפטון

ליברפול נעצרה אחרי 3 ניצחונות
ליברפול נעצרה אחרי 3 ניצחונות | צילום: Gettyimages

שער מאוחר של מיטרוביץ' השאיר את ניוקאסל בחיים וקבע 1:1 עם סנדרלנד

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 של הפרמייר-ליג המשיך עם שני משחקים דרמטיים במיוחד. ליברפול איבדה יתרון 0:2 אצל סאות'המפטון והובכה עם הפסד 2:3, ואילו הדרבי הלוהט של צפון מזרח אנגליה בין ניוקאסל וסנדרלנד הסתיים ב-1:1, שהותיר את שתיהן מתחת לקו האדום.

 

סאות'המפטון – ליברפול 2:3

החניכים של יורגן קלופ, שהוליכו במחצית 0:2 משערים של פיליפה קוטיניו (17) ודניאל סטראידג' (22), עוד היו מאוכזבים בשל העובדה ששער של ג'ו אלן (33) נפסל בשל טענת נבדל מוצדקת. הייתה להם את כל הסיבות לחשוב כך, בטח לאור העובדה שהם ניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים בליגה, בהם כבשו 11 שערים וספגו שער בודד.

 

אולם, לרונאלד קומאן היו תכניות אחרות. הוא הכניס במחצית את ויקטור ויאנמה וסאיידו מאנה, ופגע בול. מאנה עוד הספיק להחטיא פנדל (50), לאחר שסימון  מיניולה הדף את בעיטתו. אולם, הסנגלי לא התאבל יתר על המידה, צימק את התוצאה (64), ולאחר שגרזיאנו פלה השווה (84) מאנה השלים צמד (86) בדרך למהפך מדהים. הקדושים נצמדים לשש הקבוצות הראשונות עם 47 נקודות, כשמנגד מסתמן שהמייטירדס ייאלצו להסתמך על הליגה האירופית על מנת להשיג כרטיס לאירופה.

 

סאות'המפטון חוגגת (gettyimages)

 

ניוקאסל – סנדרלנד 1:1

אף אחד לא ציפה מרפא בניטס לנצח את משחק הבכורה שלו, והוא אכן הפסיד בשבוע שעבר למוליכה לסטר, אולם בהופעת הבכורה שלו מול הקהל הביתי בסנט. ג'יימס פארק, בדרבי נגד היריבה השנואה שהיא גם אחת משתי היריבות להישארות בליגה, זה כבר היה סיפור אחר.

 

הספרדי עלה בהרכב התקפי, אולם דווקא החתולים השחורים עלו ראשונים ליתרון משער של ג'רמיין דפו הוותיק בדקה ה-44. בניטס שלח למשחק עוד ועוד כלים התקפיים, ולבסוף אלכסנדר מיטרוביץ', שדווקא פתח בהרכב, היה זה שהשווה (83) לאחר שנגח בצורה מדויקת הרמה של ג'יאורג'יניו ויינאלדום. הסרבי, שהתחבר מאוד לאוהדים המקומיים וכבר הצהיר מספר פעמים כי הוא רואה את עצמו כיורש של אלן שירר, חגג בפרעות עם אוהד שהתפרץ לדשא וראה את הכרטיס הצהוב. צפו בחגיגות

 

בסיום, חלוקת נקודות מועילה בעיקר לנוריץ', שנאבקת עם השתיים על המקום האחרון בליגה. לנוריץ' כעת 28 נקודות, לסנדרלנד 26 ולניוקאסל 25. ניוקאסל ונוריץ' יפגשו בשבוע למשחק עונה נוסף מבחינתן, או משחק אותו יגדירו מרבית הפרשנים כ"משחק על שש נקודות". סנדרלנד תמתין באצטדיון האור לווסט ברומיץ'.

 

שוויון דרמטי. מיטרוביץ' (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי