השבת שהייתה: הגרלות, שינוי חוקה ויש דיל

לואיס סוארס
לואיס סוארס | צילום: Gettyimages

משחקי רבע גמר האלופות נקבעו וגם הליגה האירופית. ומה חדש בשכונה?

(גודל טקסט)

השבת יצאה והיו לא מעט אירועים אם רק עכשיו הדלקתם את הטלפון או המחשב. הגרלת משחקי רבע גמר הצ'מפיונס קדמה לשיבוץ המפגשים בשלב המקביל בליגה האירופית, פיפ"א קבעה שינוי דרמטי לחוקה ובליגת העל הושג סיכום על עסקה משמעותית. 

ליגת האלופות 

הגרלת משחקי רבע גמר הצ'מפיונס קבעה כי המחזיקה המכהנת ברצלונה תתמודד במפגש כפול מול אתלטיקו מדריד. פאריס סן ז'רמן קיבלה את מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד מול וולפסבורג ובאיירן מינכן נגד בנפיקה ליסבון. משחקי הסיבוב הראשון ייערכו ב-5/6 באפריל, מפגשי הגומלין ב-12/13 באפריל. 


הגרלת השלב הבא באלופות. מה שציפיתם? (Gettyimages)

הליגה האירופית  

אחרי שג'יורג'יו מארקטי גילה שהוא יכול להעביר הגרלה בלי ג'יאני אינפנטינו, הגיעו גם הכדורים שהצביעו על משחקי רבע גמר המפעל השני בחשיבותו באירופה. יורגן קלופ יחזור עם ליברפול לביקור סוער אצל דורטמונד, המחזיקה סביליה שובצה נגד אתלטיק בילבאו, ויאריאל מול ספרטה פראג ובראגה תנסה לעצור את שחטאר דונייצק. 

שינוי מסתמן בחוקת הכדורגל 

בכינוס הוועד הפועל של פיפ"א אושרו מועדי המשחקים של גביע הקונפדרציות וגם גביע העולם ב-2018, אבל הבשורה הגדולה הייתה שינוי דרמטי בחוקה. במסגרת הטורניר האולימפי של ריו 2016 ייערך ניסוי במהלכו יותרו 4 חילופים במשחק. אם המסקנות יהיו חיוביות, צפו לשינוי גם בליגות הגדולות בעולם. 


יורגן קלופ, חוזר לדורטמונד (Gettyimages)

ליגת העל 

לאחר שבדיקת הנאותות הסתיימה, ברק אברמוב סיכם עם משה דמאיו על רכישת בני יהודה. זכויות הניהול יועברו תמורת 2.7 מיליון שקלים. 

בית המשפט לא מתערב 

נדחתה עתירה של אוהדי בית"ר ירושלים נגד ההחלטה למנוע מקהל חוץ להופיע במפגשים בין קבוצתם לבין בני סכנין. בית המשפט המחוזי קבע כי הבקשה הגיעה באיחור והחליט להשאיר ללא שינוי את ההחלטה המקורית. 

כדורגל בצל מלחמה 

במפגש ידידות שנערך בטהראן, בירת איראן, ניצחה נבחרת סוריה 0:1 את נבחרת עיראק. שתי המדינות קרועות כבר מספר שנים בגלל הלחימה המשתוללת בשטחן. לפחות אצל השכנה ממזרח הנבחרות קיבלו קצת שקט.

מה, לא תפנקו בלייק?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי