ראש בראש: ריאל מדריד וצ'לסי נאבקות על שחקן שצפוי לעלות 70 מיליון יורו

קרלו אנצ'לוטי, אנצו מרסקה | Grant Halverson / Stringer

דיווח: הבלאנקוס והבלוז ינסו להחתים את קסטלו לוקבה בן ה-21 כבר בינואר, אך לייפציג לא צפויה לוותר עליו לפני תום העונה ותנסה לנצל את המוניטין שלה עם בלמים צרפתים על מנת למקסם את הרווח ממכירתו

(גודל טקסט)

"צ'לסי מוכנה לקרב גדול מול ריאל מדריד", כך נכתב הבוקר (חמישי) בתקשורת האנגלית. על פי הדיווח, הבלוז והבלאנקוס מעוניינים להחתים את בלם ר.ב לייפציג קסטלו לוקבה, שהצטרף למועדון הגרמני ב-2023 מליון הצרפתית ובגיל 21 הפך למנייה בטוחה בהרכב.

נטען כי נציגים של ריאל מדריד עקבו אחר השחקן במשחק הראשון בליגת האלופות, בו לייפציג הפסידה 2:1 בחוץ לאתלטיקו מדריד. על פי הדיווחים השונים, הקבוצה הגרמנית צפויה לדרוש עבור קסטלו כ-70 מיליון יורו, כשמה שיסייע לה במגעים זו העובדה שלשחקן יש חוזה עד 2028.

קסטלו לוקבה עם אנטואן גריזמן | NurPhoto / Contributor

עוד נטען כי שני המועדונים ינסו לצרפו כבר בינואר, אך בגרמניה סבורים שלייפציג לא תסכים לשחרר אותו לפני תום העונה. באנגליה הזכירו שליברפול ניהל מגעים לצרפו ב-2021, אז היה בן 18, אך העסקה לא יצאה לפועל והאדומים פספסו הזמנות להחתימו בסכום נמוך ביחס לשווי שלו היום.

כידוע, בלמים צרפתים בכירים כמו איברהים קונאטה, דאיו אופמקאנו ו-וויליאם סאליבה עברו במהלך השנים בלייפציג, שתנסה לנצל את המוניטין על מנת להרוויח סכום גדול ממכירת קסטלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי