טימור: החבר'ה הבינו שמשהו חייב להשתנות

טימור. לא היה נעים בשבועות האחרונים
טימור. לא היה נעים בשבועות האחרונים | צילום: דור קדמי

בבירה מרוצים מה-80:100 על הרצליה, אך יצרפו גארד. סקוטי ריינולדס מועמד

(גודל טקסט)

בהפועל ירושלים מרוצים מאד מהניצחון המוחץ (80:100) על בני הרצליה שחתם את הסיבוב השני והבטיח להם יתרון של משחק אחד על מכבי תל אביב. בקבוצה מעודדים בעיקר מהיכולת הטובה שהציגו יותם הלפרין וג'וש דאנקן לאחר תקופה לא קלה של השניים. הקפטן אף נתפס בסיום כשהוא דומע וציין: "זה לא קל להיות בסיטואציה כזאת, יש המון לחץ ואני לוקח דברים קשה".

 

עם זאת, במועדון לא שוכחים את התקופה הרעה שהתחילה עם ההדחה מאירופה ושיאה הגיע עם התבוסה לקרית גת במחזור הקודם. במשחק צפה אורי אלון, שהגיע לארץ במיוחד על מנת לקדם עניינים בנושא הרכש והוא אף הצהיר בראיון לאחר המשחק: "הקבוצה עוד תתחזק. אני רוצה עוד גארד, ג'רמי פארגו הוא בהחלט אופציה".

 

 

בנוסף, בימים האחרונים הוצע לקבוצה השחקן סקוטי ריינולדס ששיחק לפני שנתיים בהפועל חולון, ובשלב זה הוא המועמד המועדף על המאמן דני פרנקו. עם זאת, בשלב זה הסיכויים שיגיע נמוכים משום שהוא משחק על העמדה של ארל רולנד.

 

ריינולדס. יחזור לארץ? (gettyimages)

 

"לא היה נעים בשבועות האחרונים לאחר כל מה שקרה בקבוצה" אמר בר טימור. "החבר'ה הבינו שמשהו כאן חייב להשתנות וזה חייב לבוא מאתנו. לא מדובר בדברים גדולים, אלא פשוט לבוא באנרגיות הנכונות, לבוא כמו שצריך כדי לחבר את הקהל אלינו. זה מה שעשינו מול הרצליה. היתה לנו נפילה מנטלית אבל עשינו סוויץ' בראש. זו עונה ארוכה ואי אפשר להיראות כפי שנראינו, אפשר גם להפסיד אבל יש דרך להפסיד. אני שמח שניצחנו ואני מקווה שזה יהיה גם לטווח הרחוק".

 

דיאור פישר שפונה לבית החולים לאחר שסבל מתגובה אלרגית חמורה, שוחרר לביתו והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים. כמו כן, ביום רביעי ינחת בארץ הסנטר החדש איליי הולמן שצפוי לשדרג את עמדות הפנים של הקבוצה. הבעלים התייחס גם להחתמתו כשאמר: "אין לו חוזה לעונה הבאה בסין. מי שהפיץ את השמועה הזאת היה בעל אינטרס מובהק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי