ניימאר: מעדיף את שמאל של מסי על רונאלדו

ניימאר התחמק להשיב מי יותר גדול
ניימאר התחמק להשיב מי יותר גדול | צילום: Gettyimages

טוראן: "התיאבון של שחקני ברצלונה גורם לי להשקיע יותר. אין בעיית אגו"

(גודל טקסט)

שני שחקני ברצלונה, ניימאר וארדה טוראן, העניקו ראיונות נרחבים לתקשורת. ניימאר ערך ראיון הומוריסטי ברשת UOL הברזילאית, במהלכו שוחח על עניינים כלליים רבים הנוגעים לתקופה של בקטאלוניה. טוראן ערך את הראיון הגדול הראשון שלו כדיבר עם העיתון "מונדו דפורטיבו", בראיון בו שוחח על תקופתו עד כה באלופת אירופה.

 

כשנשאל ניימאר על ההשוואה בין שני הכוכבים הגדולים של עולם הכדורגל, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, השיב: "אני מעדיף את רגל שמאל של מסי על רגל ימין של רונאלדו. כל עוד רגל ימין שלי לא נשברה היא גם לא רעה".

 

 

מעדיף את מסי. ניימאר עם הארגנטיני ורונאלדו (gettyimages)

 

הכוכב הברזילאי התחמק מלהשיב על השאלה מי גדול יותר, פלה או מסי, והשיב: "לא ראיתי אף פעם את פלה משחק, אבל מהסיפורים של סבא שלי ואבא שלי הבנתי עד כמה היה גדול. את מסי ראיתי גם משחק ואני גם משחק לצדו אז מדובר במשהו אחר. ברור שמדובר בשני גאונים".

 

"ברור שאני מעדיף קודם לנצח את ריאל מדריד מאשר את מנצ'סטר סיטי", השיב לשאלה העוסקת בנושא וגרם לחיוכים רבים בקרב אוהדי בארסה. ניימאר נשאל להשוות בין הליברטדורס לבין ליגת האלופות ותשובתו לא הותירה מקום לספק: "לזכות בליברטדורס זה נפלא, אבל ליגת האלופות זה המפעל הכי מרשים. עבורי לזכות בליגת האלופות היה הגשמה של חלום. בפעם הראשונה נתקלתי במפעל הזה במשחקי וידאו ותמיד רציתי לשחק בו".

 

לסיום, ניימאר נשאל היכן הוא מעדיף להתגורר, בסנטוס או בברצלונה, והשיב: "ברצלונה מקום כיפי, אבל לא הייתי מחליף את חוף הים של סנטוס בעוד שום דבר בעולם. הכי כיף לי לשחק שם עם חברים על חוף הים".

 

נהנה בברצלונה אבל אין כמו בבית. ניימאר (gettyimages)

 

טוראן: "ברצלונה היא בית ספר לכדורגל"

בראיון הארוך שהעניק ארדה טוראן, הוא סיפר על התרשמותו מקבוצה והבהיר כי מטרתו היא לזכות בתארים וללמוד מ"המפלצות" שמשחקות איתו את יסודות הכדורגל. "אני מאושר לשחק בקבוצה של ווינרים ומקווה שהעונה ניקח את כל התארים. עבורי ברצלונה היא בית ספר לכדורגל".

 

"לא הייתה לי בעיה לא לשחק חצי שנה, כי הייתי צריך ללמוד", התייחס לתקופה הלא קצרה שישב בחוץ והמתין למשחקו הראשון, והמשיך להרעיף שבחים על קבוצתו החדשה. "כל העולם משחק כדורגל אחד וברצלונה כדורגל מעולם אחר. בכל יום שעובר אני לומד יותר את סטייל המשחק שמתאים לי. אני לומד הרבה מאנדראס אינייסטה".

 

Arda Turan #portada#deporteshttps://t.co/H6YjKvvO3opic.twitter.com/pFYzaYMMzp

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) March 2, 2016

 

"שחקני ברצלונה זכו בהרבה תארים ועדיין יש להם תיאבון לעוד", סיפר בהתלהבות. "הם זכו בכל כך הרבה תארים ועדיין יש להם תיאבון לעוד. זה מרשים. עבורם ההצלחה על כר הדשא חשובה יותר מהכסף שהם מרוויחים. נגד סביליה ראיתי את מסי רץ אחורה 50 מטר לעזור להגנה. זה מדהים. כשאתה רואה אותו רץ ככה אתה אומר 'אז גם אני חייב' וזה מה שהוא משדר לכל הקבוצה. כשניימאר ומסי רצים אחורה להגנה אתה אומר לעצמך אני ארוץ יותר".

 

הטורקי הודה בהמשך שלא אכפת לו היכן הוא משחק, בייחוד כשבאגף שמאל משחק ניימאר ובימין מסי. "חודש פברואר היה קשה מאוד לקבוצה. שיחקנו כל שלושה ימים, נסענו המון שעות, אבל אני מאושר להיות חלק מזה. בברסה יש לי תפקיד שונה מאתלטיקו מדריד. אני צריך להגן, להתקיף ולמסור לטרידנט. בברצלונה כולם כוכבים, אבל אין לי בעיה של אגו".

 

על צורת האימון של לואיס אנריקה אמר: "אני אוהב שהוא אומר הכל בפרצוף ומדבר הרבה עם כל שחקן. זה מכניס לנו מוטיבציה".  לשאלה מה יעשה אם יכבוש שער ראשון לברצלונה השיב: "אכרע ואומר תודה לאללה".

 

יחגוג ככה את שערו הראשון בבלאוגרנה? טוראן חוגג באתלטיקו (gettyimages)

 

"נשארו לי הרבה חברים באתלטיקו מדריד", התייחס לעברו בקולצ'ונרוס. "שיחקתי שם ארבע שנים נפלאות. מקווה שנעשה את הג'וב טוב העונה ונזכה באליפות כמה שיותר מוקדם, כי אתלטיקו לא תרים אף פעם ידיים והם לא מורידים את הראש".

 

לדברי הקשר הטורקי ההפסד לריאל מדריד בגמר בליסבון היה אחד הרגעים העצובים בקריירה שלו והוא רוצה להגיע עם ברצלונה לגמר האלופות פעם נוספת ולהניף גביע, "יש לנו יתרון על ארסנל מהמשחק הראשון ולגבי רבע הגמר אין לי בחירה. כל קבוצה תהיה קשה, אבל העיקר שאנחנו נשחק טוב. אנחנו רוצים העונה את הטרבל ויהיה חבל אם לא נזכה בו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי