בר טימור: נעשה הכל כדי לסיים במקום הראשון

טימור. יהיה משחק קשה
טימור. יהיה משחק קשה | צילום: דני מרון

ירושלים תצא לאשקלון למפגש עם קרית גת. הרצליה תארח את מכבי אשדוד

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-21 בליגת העל יימשכו הערב, כשבמשחק המרכזי ייפגשו באשקלון האלופה, הפועל ירושלים עם העולה החדשה, קרית גת (21:05). במשחק הנוסף בני הרצליה תארח את מכבי אשדוד (20:00) במאבק על מקום בחלק העליון של הטבלה.

 

הפועל ירושלים – קרית גת (21:05)

בסיבוב הראשון ניצחה ירושלים 77:112 במשחק חד-צדדי, אבל הפעם שתי הקבוצות מגיעות במומנטום הפוך. האלופה הפסידה שני משחקים מתוך ארבע והיא בסכנה לאבד את המקום הראשון בטבלה. מהצד השני, קבוצתו של נתי כהן רשמה שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים בזכות יכולת נהדרת של נמרוד טישמן ופול דילייני בקו האחורי.

 

 

בקריית גת, ששיחקה בחודש וחצי האחרונים עם שלושה זרים, יערוך דשון סימס בכורה. סימס, פורוורד ששיחק לפני שלוש עונות בגלבוע/גליל, הגיע לישראל מהליגה הלבנונית, ויצטרף לקו הקדמי המשודרג של העולה החדשה ביחד עם מרקו קילינגסוורת'.

 

סימס. יערוך הופעת בכורה (ולדי מויסייב, מכבי קרית גת)

 

בבירה, חזרו בשבוע שעבר למסלול הניצחונות, למרות יום חלש מאוד של הזרים שלה. בניצחון על הפועל ת"א קלעו הישראלים כמעט פי שניים מהזרים (25:47) ורשמו נתונים כפולים במדד (28:60) ובאסיסטים (7:16). השחקן הבולט בקבוצה היה ליאור אליהו, ששבוע אחרי שנעצר על שפל עונתי של 6 נקודות בהפסד באילת, חגג שיא עונה של 23 נקודות.

 

"קריית גת היא קבוצה שעשתה מספר שינויים בסגל מאז המפגש הקודם שלנו איתם", אמר בר טימור לקראת המשחק, "בשבוע שעבר היא סבלה מחוסר מזל. זו קבוצה שנלחמת על החיים שלה בליגה וזה אומר שיהיה משחק קשה. אנחנו מצדנו נעשה הכל כדי להבטיח את המקום הראשון לקראת הסיבוב השלישי. נרצה גם להמשיך את היכולת ההגנתית מהשבוע שעבר, ואם נעשה את זה, נוכל להיות בעמדת ניצחון במשחק".

 

בני הרצליה – מכבי אשדוד (20:00)

שתיים מהקבוצות המפתיעות של ליגת העל יפגשו למפגש צמרת בשרון. מורן רוט ימשיך להיעדר בגלל פציעה בקרסול בשורות המארחים, ג'ארד הומאן לא נרשם אצל פיינליסטית הגביע.

 

תומאס. עלה לראש טבלת מלך הסלים (עדי אבישי)

 

הרצליה ניצחה שמונה מתשעת משחקיה הבית האחרונים שלה בליגה, כאשר ההפסד היחיד מגיע מול הפועל ירושלים. היא חייבת ניצחון בית נוסף כדי לחזור למקום הרביעי. כמו כן, ניצחון שני על אשדוד יבטיח לה יתרון מולה בטבלה פנימית. כדי שזה יקרה, היא תצטרך עוד משחק גדול מג'יימס סינגלטון, שקלע בדיוק 20 נקודות בכל אחד משני המחזורים האחרונים והתעלה במאני טיים גם נגד הפועל ת"א וגם נגד מכבי קריית גת.

 

הקבוצה של צביקה שרף רוצה להמשיך את המומנטום ממשחקי הגביע. לאחר הניצחון הדרמטי מול ראשל"צ במחזור הקודם, באשדוד ימשיכו להתבסס על הקו הקדמי שלהם שכולל את צ'ארלס תומאס ויהונתן שולדבראנד. הזר היה המצטיין במשחק נגד ראשל"צ בשבוע שעבר וקבע שיאי עונה בנקודות (33), אחוזים מהשדה (87%), ריבאונדים (10) ומדד (42). בזכות 33 הנקודות שקלע במחזור שעבר, הוא עקף את דיאנטה גארט בדרך למקום הראשון בטבלת מלך הסלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי