ונגר: צריך להיות ריאליים ולא לדבר על אליפות

הפסד שלישי ברציפות לארסנל
הפסד שלישי ברציפות לארסנל | צילום: GettyImages

ארסנל שוב בעטה בדלי. הקהל שרק בוז למאמן, שיחסר את צ'ך וקוסיילני בשבת

(גודל טקסט)

אוהדי ארסנל שרקו בוז לארסן ונגר ושחקני הקבוצה אחרי ההפסד הביתי 2:1 לסוונזי, שבעקבותיו התותחנים פספסו הזדמנות לנצל את הפסדה של טוטנהאם ולהשתוות אליה במקום השני עם אותו מספר נקודות.

 

המאמן ארסן ונגר הודה שהגיע הזמן להפסיק לחלום על זכייה באליפות. בשבת בצהריים הוא יפגוש בדרבי את התרנגולים בוויט הארט ליין, והוא יאלץ להסתדר ללא פטר צ'ך ולורן קוסיילני שנפצעו ויעדרו מהמשחק (14:30, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

 

ארסנל הפסידה את משחקה השלישי ברציפות ומאז הניצחון הדרמטי 1:2 על לסטר היא רשמה ארבעה משחקים ללא ניצחון עם תיקו נגד האל בגביע, הפסד לברצלונה בליגת האלופות והפסדי ליגה למנצ'סטר יונייטד וסוונזי.

 

ככה בועטים בדלי (gettyimages)

 

ונגר שממקסם העונה את הכינוי "לוזר" אמר אחרי המשחק: "אני לא במצב רוח לדבר על זכייה בתארים. כרגע אנחנו לא חולמים על שום דבר, אנחנו צריכים להיות ריאליים. אני מודאג מהתוצאות שלנו, הפסדנו שלוש משחקים וזה רגע קשה. אנחנו חייבים לבלוע את זה וללכת קדימה. יש לנו משחק גדול בשבת וחייבים להתרכז בו. הג'וב שלי הוא להזכיר לשחקנים שיש לנו איכות בקבוצה. אנחנו חייבים לחזור לבסיס ולחזור לשחק את הכדורגל שאנחנו יודעים. היינו חסרי מזל, כי הגענו להרבה יותר מצבים, אבל סוונזי בעטה פעמיים לשער וכבשה. נראה לי שזה עניין של חוסר ביטחון אצלנו".

 

הצרפתי נשאל על תגובת האוהדים ואמר: "בואו נתרכז בג'וב שלנו ונשכח את מה שהאוהדים עשו. אנחנו חייבים לגייס את האוהדים לצדנו. הם רצו לעודד אותנו, אבל אנחנו התאדנו בסיום המשחק. לא היינו ניידים".

 

צ'ך שגם ביצע שגיאות שהוליכו לכיבוש השערים של האורחים מתח שריר במפשעה ולא ישחק בדרבי של הלוהט. ונגר הודה שהשוער עלה לשחק עם פציעה קלה שהחמירה במשחק. "לא יודע עד כמה הפציעה חמורה אבל נצטרך לראות. אני בוטח בדויד אוספינה שיוכל להיכנס לנעליו מול טוטנהאם".

 

האוהדים המתוסכלים צייצו בטוויטר ציוצים מעוררי השראה הרבה יותר ממשחקם של שחקני הקבוצה. 

 

Just got this from an Arsenal fan. Wawawah!!! Harsh… pic.twitter.com/tEN1wUgBg3

— Maina Kageni (@ItsMainaKageni) March 3, 2016

 

מהעבר השני, הברבורים צברו ניצחון שלישי בארבע השנים האחרונות על ארסנל באמירויות. סוונזי השיגה את הניצחון בלי המנג'ר האיטלקי שלה פראנצ'סקו גווידלין שנלקח לבית החולים אחרי דלקת בריאות אך צפוי להשתחרר בקרוב. המנג'ר האיטלקי בחר את ה-11 הפותחים לפני שאושפז ועשה צעד ענק בדרך להישארות בליגה, לאחר שקבוצתו פתחה פער של שש נקודות מהקו האדום, שם נמצאת ניוקאסל שהסתבכה קשות עם הפסד 0:1 אצל סטוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי