"אם תעז, בני יהודה יכולה לעשות צרות למכבי ת"א"

שטראובר באולפן פלאשבק. מכבי תקועה במחזורים האחרונים
שטראובר באולפן פלאשבק. מכבי תקועה במחזורים האחרונים |

לירן שטראובר לקראת המפגש בין האקסיות שלו. ומי הוא רוצה שתנצח?

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

כשאחת חולמת להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון והשניה רוצה לשמור על פער סביר מהפועל באר שבע, יפגשו בשבת (19:15, שידור ישיר בספורטHD2) בני יהודה ומכבי תל אביב לדרבי התל אביבי הקטן. השבוע באולפן פלאשבק התארח שוער העבר לירן שטראובר ששיחק בשני המועדונים, וטעם גם את טעמו של דרבי מהצד האדום של תל אביב.

"דרבי בין הפועל למכבי הוא מלחמה ויוקרה וזה אחרת מהדרבי שנקרא הדרבי "הקטן". במשחקים מול בני יהודה מדובר במלחמה על הכבוד, של התושבים מהשכונות, מעוטי היכולת שרוצים לנצח את האמפייר המפואר שנקרא מכבי תל אביב. מה שיפה כאן זה שבין הקהלים לא היתה אף פעם שנאה כמו שיש בין הפועל למכבי ותמיד כיבדו אחד את השני".

בעונת 94/5 ארחה בני יהודה את מכבי תל אביב כשהגיעה למשחק מהמקום הראשון בטבלה בידיעה שאם תעבור את המשוכה הזאת בשלום, היא יכולה לחלום על תואר. 

"המשחק הזה הוא אבן דרך של בני יהודה באותה בעונה" נזכר שטראובר. "ידענו שאם נעבור את המשחק הזה שום דבר כבר לא יעצור אותנו".

שטראובר באולפן פלאשבק. פיספס תואר עם בני יהודה?

"האווירה היתה מדהימה, שלוש שעות לפני המשחק המגרש כבר היה מלא. ירדנו למחצית ביתרון וידענו שאנחנו צריכים לשמור עוד מחצית אחת. אם היינו מנצחים אולי היינו זוכים בתואר".

– מכבי תל אביב זכתה בתואר באותה עונה בסופו של דבר

"אז זה מנחם אותי…" 

ולגבי המשחק הצפוי בשבת אמר השוער: "אם בני יהודה תעז יותר אז יכולה לעשות הרבה צרות למכבי תל אביב. מכבי תקועה במחזורים האחרונים, אבל התוספת של מדוניאנין יכולה להיות משעותית. מי אני רוצה שינצח במשחק? מכבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי