אראל שימשיר הטורקי טוען: זה מה שבאמת קרה ביני לבין שחקני מכבי ת"א

שחקן מכבי תל אביב סתיו למקין, לפני שחקן מיטיולן, אראל שימשיר | רויטרס

אחרי שתועד מתגרה וצועק "תשוחרר פלסטין", בטורקיה מציגים את הצד של שחקן מיטיולן וטוענים כי הוא "הותקף במכות על ידי הישראלים"

(גודל טקסט)

סערת אראל שימשיר ממשיכה לייצר כותרות בטורקיה. כזכור, שחקן מיטיולן תועד מתגרה וצועק "תשוחרר פלסטין" באמצע ריאיון בסיום הניצחון 0:2 נגד מכבי תל אביב בסרביה ביום חמישי, וכעת בתקשורת המקומית מציגים את הצד של שימשיר לאירועים שעוררו הדים רבים.

בטורקיה הביאו את הצד של השחקן וטענו כי "שימשיר נפצע והוחלף בגלל מרפק מכוער ומכוון של סתיו למקין" והוסיפו כי "הפרובוקציה של הישראלים נמשכה במסדרונות חדרי ההלבשה, שם שימשיר הותקף במכות על ידי השחקנים הישראלים".

באשר למהומה שהוא ניסה לעורר, בטורקיה הסתפקו בציטוט מהתקשורת בארץ: "בישראל טוענים כי הוא צעק 'תשוחרר פלסטין' אל עבר למקין במחצית הראשונה, מה שהוביל לאותו מרפק".

אופ"א תתערב? שימשיר | רויטרס

כאמור, שחקני מכבי תל אביב ציינו שהטורקי-דני התגרה בהם עוד במהלך המשחק. הצהובים קיבלו ברגשות מעורבים את התקרית שיצר השימשיר. יש כאלה שחושבים שאופ"א חייבת להתערב ולהעניש אותו. היו גם כאלה שאמרו עליו: "סתם טמבל שלא שווה התייחסות".

שימשיר בן ה-22 נולד בדנמרק להורים שהיגרו מטורקיה והוא משחק עם המספר 58 – הקידומת של אזור סיבאס שבה נולדו הוריו. הוא ייצג את נבחרות הנערים והנוער של דנמרק, אבל ב-2022 עבר לייצג את הנבחרת הצעירה של טורקיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי