אילנה ברקוביץ', פרודה טרייה פלוס שניים מבלה בעיר הגדולה

שוב רווק. אריק בנאדו
אריק בנאדו | עדי אבישי

השחקנית והפאשניסטה החליטה לאחרונה על הפרדת כוחות מבעלה אריק בנאדו, כך שכעת היא מבלה עם הילדים לבדה. אילנה ברקוביץ' - סינגל מאמא במשרה מלאה

(גודל טקסט)

שמעתם שאילנה ברקוביץ' חוזרת לשוק הפנויים-פנויות? שבע שנות נישואים של המגישה והשחקנית בדימוס, עם מאמן הכדורגל אריק בנאדו, הגיעו לאחרונה לרגע שבו החליטו על הפרדת כוחות בין הספורטאי לפאשניסטה. כעת היא מטפלת בילדים בעצמה, הנה, תראו את התמונות שלה עם הבנים שלה!

אילנה ברקוביץ' (צילום: ניר פקין)

ברקוביץ' – שעל פי דיווחים מערכת היחסים שניהלה עם בעלה המסוקס עלתה על שרטון – בילתה השבוע ברחובות תל אביב עם שני בניה, אסא בן החמש (המשותף עם בנאדו) והילל הגדול יותר, שהוא בנה ממערכת יחסים שניהלה לפני שהכירה את כדורגלן מכבי חיפה לשעבר. ברור שהסינגל מאמא בת ה-38 יודעת לתפעל שני קטנטנים בעצמה.

בסדר, אז אילנה (האקסית המיתולוגית ורעייתו הראשונה של אביב גפן, זו שעליה נכתב השיר "הו אילנה") נראית קצת מתוחה, ספק עגומה, ספק מוטרדת, כשבילתה עם הבנים שלה ברחובות תל אביב – ואפילו לא מצמצה כשראתה את צלם הפפראצי מתעד אותה מתנהלת כסינגל ליידי (פלוס שניים, שלבושים בשיא הסטייל). האם זו תקופה לא פשוטה, של התרגלות לתנאים חדשים, שעוברת עליה ועל בנאדו? סביר להניח שכן.

סינגל מאמא (צילום: ניר פקין)

אמא במשרה מלאה (צילום: ניר פקין)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי