ליאו מסי נפרד מאנדרס אינייסטה: "הכדור יתגעגע אליך, כמו כולנו"

play
ליאונל מסי אנדרס אינייסטה שחקני ברצלונה חוגגים שער | רויטרס
כתבתו של שרון דוידוביץ' על אנדרס אינייסטה 05:31

לאחר שהודיע רשמית על פרישה, מסי נפרד מחברו לברצלונה הגדולה בברכה מרגשת. בספרד מעריכים: אינייסטה יודיע שהוא מתכנן קריירת אימון

(גודל טקסט)

זה היה ידוע כבר מספר ימים, אבל אמש (שני) אנדרס אינייסטה הודיע באופן רשמי על פרישה מכדורגל כשהוא בן 40. אבל הקשר האגדי לא הולך להיעלם מנוף הכדורגל ועל פי MD אינייסטה מתכוון לפצוח בקריירת אימון, עליה הוא עשוי להודיע במסיבת עיתונאים שיערוך בהמשך היום.

אינייסטה רוצה ללכת בדרכו של שותפו המיתולוגי לברצלונה, צ'אבי, שפרש ומיד מונה למאמנה של אל סאאד הקטארית. צ'אבי כזכור הספיק כבר לאמן את ברצלונה, אותה הוא עזב הקיץ ולא מן הנמנע שגם אינייסטה יחזור בעתיד למועדון שבו הוא גדל בתפקיד מקצועי.

ליאונל מסי כותב לחברו לשעבר בברצלונה אנדרס אינייסטה: "הכדור יתגעגע אליך"
| צילום מסך, אינסטגרם

מי שנפרד ממנו בצורה מרגשת היה חברו לשעבר לברצלונה הגדולה, ליאונל מסי. "אחד השותפים הכי קסומים שהיו לי", כתב מסי בהקדשה לאינייסטה, "ואחד השחקנים שהכי נהניתי לשחק לצדם. אנדרס, הכדור הולך להתגעגע אליך, וגם אנחנו כולנו! אני מאחל לך את הטוב ביותר, תמיד, אתה פנומן".

שחקני ברצלונה מרימים את אנדרס אינייסטה
אין כמוהו. אינייסטה | רויטרס

אינייסטה זכה בכל תואר אפשרי כשחקן, כולל ארבע פעמים בליגת האלופות ובנבחרת הוא היה חלק מרכזי בדור הזהב שזכה פעמיים ביורו וגם פעם אחת במונדיאל ב-2010, שבו אינייסטה כבש מול הולנד את שער הניצחון בגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי