המונדיאל של ההיאבקות יוצא לדרך

|

2 בלילה (שידור ישיר בספורט1 וב-HD): אירוע השיא של WWE יוצא לדרך – רסלמניה 31

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2       צילום: 2015 WWE, Inc. All Rights Reserved

 

רסלמניה 31 תצא לפנות בוקר לדרך (2:00, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) כשבמוקד העניינים יעמדו שני קרבות: ברוק לסנר ינסה לשמור על התואר האליפות מול רומן ריינס בעוד שבמעמד אחר בזירה יפגוש טריפל H את סטינג, שיערוך בכורה ב-WWE בגיל 56. אדם נוסף שיהיה באירוע הוא לא אחר מאשר אגדת ההיאבקות, האלק הוגאן, שזרק טיזר לאוויר בנוגע להופעה נדירה שלו: "אני מתכנן כמה הפתעות קטנות".

הדיווחים מאחורי הקלעים מדברים על כך שהוגאן (61) שלא התחרה בקרב ב-WWE 9 שנים, עשוי להיכנס לזירה מול קרטיס אקסל, בנו של מיסטר פרפקט המנוח שלאחרונה התגרה במותג 'האלקמניה' עם חולצות 'אקסלמניה' ואף התעמת עם הוגאן ב-RAW בשבוע האחרון.

 

ברוק לסנר- רומן ריינס (קרב על אליפות ה-WWE)
עד השבוע האחרון היה נדמה שמדובר בקרב עם סוף ידוע מראש, כאשר כולם ידעו שחוזהו של לסנר יסתיים ביום שאחרי רסלמניה והוא מחוזר על ידי UFC. אלא שהשבוע הגיע אלוף ה-WWE והודיע בשידור חי ב-ESPN: "חתמתי על חוזה חדש, הקריירה שלי באוקטגון הסתיימה". האם נראה את פול היימן ולסנר חוגגים שמירה על התואר? ההפסד החוקי האחרון של 'החיה' היה אי שם ברסלמניה 29 לטריפל H.

 

בצד השני, ריינס הוא הכוכב העולה של הארגון ובתקופה האחרונה הוא חווה את מה שעבר ג'ון סינה ב-10 השנים האחרונות: בייבי פייס (האיש הטוב בעלילה) ששנוא על ידי חלק גדול מהקהל. המתאבק שזכה ברויאל ראמבל האחרון הוא האיש ב-WWE בונים עליו לשנים הבאות ולא מן הנמנע שהוא יהיה גם האלוף החדש אחרי רסלמניה. הקלף הפרוע

 

 


ישמור על התואר גם אחרי רסלמניה? לסנר

 

אנדרטייקר – בריי ווייאט
שנה עברה מאז שהקברן הפסיד לראשונה ברסלמניה (לברוק לסנר) ואם נדמה היה שזו הפעם האחרונה שנראה אותו מתאבק, לבריי ווייאט היו תכניות אחרות. כבר חודשיים שהאיש המסתורי בונה את העלילה לבדו מול טייקר, שנענה בחיוב לאתגר מבלי להופיע. בצילומים שדלפו לרשת אנדרטייקר (מארק קאלוואי) נראה בכושר מצוין ביחס לשנתיים הקודמות ועושה רושם שמצבו הבריאותי השתפר.

 

ווייאט קרא לטייקר לקרב בשביל לבסס את מעמדו כ'פנים החדשים של הפחד' ב-WWE. האם נראה את הקברן עולה למאזן של 1:22 ברסלמניה, או שגם הפעם נהיה עדים להפסד של הפנומן, שחגג בשבוע שעבר יום הולדת 50?

 

טריפל H – סטינג
הקרב הזה נבנה כבר חודשים ארוכים. סטינג כבר לא ילד, אבל ברסלמניה 31 הוא יציין הופעת בכורה כמתאבק ב-WWE. טסינג נדד עם השנים בארגוני היאבקות מתחרים כמו WCW ו-TNA ועד 2014 לא היה בכלל בכיוון של הצטרפות לארגון המוביל בתחום. אלא שאז הוא הפתיע את טריפל H באירוע 'סדרת הישרדות' והחל בעלילה שמטרתה היא קרב מול הדמות הבכירה כיום בניהול העניינים בתסריט ובחיים האמיתיים. קשה להאמין שבקרב הבכורה שלו, אגדת היאבקות כל כך מוכרת תפסיד. מצד שני, אין לדעת מה מתכנן האנטר הלילה.

 


בכורה כמתאבק WWE. סטינג (מימין) מול טריפל H

 

ג'ון סינה – רוסב (אליפות ארה"ב)
הכוכב הכי גדול של WWE ב-10 השנים האחרונות לא מוכן לוותר על תואר ומולו עומד לא אחר מאשר רוסב, המתאבק הרוסי הבלתי מנוצח שמחזיק באליפות ארה"ב. לסינה יש ערך סנטימנטלי לתואר, שהיה הראשון שלו כמתאבק ברוסטר הבכיר בארגון אי שם בעשור הקודם.

 

השאלה הכי גדולה בקרב הזה היא בעד מי יהיה הקהל. סינה אהוב בעיקר על הילדים ושנוא על הצופה הממוצע בהיאבקות, בעוד שרוסב מעורר באוהדי הרסלינג הפטריוטים כעס על כך שהוא והמנהלת שלו, לאנה, דואגים להכפיש את ארה"ב בכל פרומו שהם חותכים.

 

קרבות נוספים:
אליפות ביניבשתית (קרב סולם, 7 מתמודדים) – ווייד בארת', R טרוס, דין אמברוז, לוק הארפר, דולף זיגלר, סטארדאסט, דניאל בריאן
באטל רויאל ע"ש אנדריי הענק – קרב רב משתתפים
רנדי אורטון – סת' רולינס
AJ לי ופייג' – תאומות בלה
אליפות הזוגות, קרב מרובע – טייסון קיד וסזארו מול דה ניו דיי מול לוס מטאדורס מול האוסוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי