גרמניה ניצחה בבוסניה, הולנד גירדה נקודה בהונגריה

play
לא היה פשוט. גרמניה חוגגת | רויטרס
צפו: דניז אונדאב כבש צמד, נבחרת גרמניה ניצחה 1:2 בבוסניה 01:30

ליגת האומות: דניז אונדאב כבש צמד ב-1:2 של המאנשאפט, הכתומים נקלעו לפיגור, ואן דייק הורחק אך דומפריס סידר 1:1 דרמטי

(גודל טקסט)

משחקי בית ג' בדרג הבכיר בליגת האומות נערכו אמש (שישי), כשגרמניה הסתדרה מול בוסניה בעוד הולנד התקשתה בהונגריה, לקראת המפגש הישיר ביניהן בשבוע הבא.

בוסניה – גרמניה 2:1

משחקי בית ג' בדרג הבכיר בליגת האומות נערכו אמש (שישי), כשגרמניה הסתדרה מול בוסניה בעוד הולנד התקשתה בהונגריה, לקראת המפגש הישיר ביניהן בשבוע הבא. כוכב המשחק היה דניז אונדאב, שהמשיך את פתיחת העונה הטובה שלו בבונדסליגה עם צמד (30, מבישול מבריק של פלוריאן וירץ, ו-36), וכעת יש לו יותר שערים (3) מהופעות בהרכב (2) של המאנשאפט. אלכסנדר נובל ערך הופעת בכורה בשער הנבחרת לאור היעדרותו של מארק אנדרה טר סטגן הפצוע וספג מאדין דז'קו שער מצמק (70). שחקן נוסף שלבש לראשונה בחייו את החולצה של נבחרת גרמניה הוא טים קליינדינסט, שפתח בחוד.

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים
לא היה פשוט. גרמניה חוגגת | רויטרס

הונגריה – הולנד 1:1

40 שנים חלפו מאז ההפסד האחרון של הולנד להונגריה, כשהמפגש האחרון הסתיים ב-1:8 לזכות האורנג' באוקטובר 2013. הפעם המאזן הזה כמעט השתנה – אולם בסופו של דבר הצליחו הכתומים לגרד נקודה. רולאנד סלאי כבש את השער הראשון של נבחרתו בקמפיין (32), וירג'יל ואן דייק הורחק בצהוב שני (79), וכשנדמה היה שהאורחת כבר לא תחזור – הגביה קודי גאפקו כדור חופשי ודנזל דומפריס נגח פנימה (83), כדי להפוך לשחקן ההגנה עם הכי הרבה שערים ובישולים בתולדות הנבחרת (27). האורנייה עם תיקו שני ברציפות, ומחרתיים מצפה להם קרב גדול עם גרמניה.

דנזל דומפריס, שחקן נבחרת הולנד
הציל נקודה. דומפריז | רויטרס

משחקים נוספים

דרג ב'

צ'כיה – אלבניה 0:2 איסלנד – ויילס 2:2 טורקיה – מונטנגרו 0:1 אוקראינה – גאורגיה 0:1

דרג ג'

אסטוניה – אזרבייג'אן 1:3 סלובקיה – שבדיה 2:2

עוד באותו נושא: נבחרת גרמניה, נבחרת הולנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי