הגרמני הראשון: "תומאס טוכל ימונה לתפקיד מאמן נבחרת אנגליה"

play
מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל | רויטרס
צפו: שוויון מאוחר של בלינגהאם לא עזר, אנגליה הפסידה ליוון בדקה ה-93 03:01

באנגליה מדווחים: אחרי שקארסלי איכזב וגווארדיולה סירב, ההתאחדות האנגלית סגרה עם תומאס טוכל. ההכרזה הרשמית כבר בשבוע הקרוב

(גודל טקסט)

יש מאמן חדש לנבחרת אנגליה: בממלכה מדווחים שההתאחדות האנגלית הגיע לסיכום עם תומאס טוכל, שימונה למחליף של גארת' סאות'גייט. טוכל, שלא אימן מאז חודש מאי אחרי ששסיים את תפקידו כמאמן באיירן מינכן, יהפוך לגרמני הראשון שיאמן את נבחרת שלושת האריות.

ההפסד הדרמטי 2:1 ליוון בליגת האומות חרץ את גורלו של לי קארסלי כמאמן נבחרת אנגליה, כשקארסלי עצמו הודה שהוא לא נלהב לקבל את התפקיד. מאמן הנבחרת הצעירה לשעבר קיבל את התפקיד באופן זמני, אבל לא הצדיק מינוי קבוע.

לפי "בילד", תומאס טוכל כבר פתח בימים האחרונים בשיחות עם ההתאחדות האנגלית, לאחר שהוזכר בעבר מספר פעמים לרשת את אריק טן האח במנצ'סטר יונייטד וטרם מצא קבוצה חדשה לאחר סיום דרכו בבאיירן מינכן. כזכור, פפ גווארדיולה דחה את ההצעה.

מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל
מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל | רויטרס

כמאמן טוכל זכה בגביע עם דורטמונד, פעמיים באליפות צרפת עם פריז סן ז'רמן (כולל דאבל) ובליגת האלופות עם צ'לסי ב-2020/21. הוא זכה באליפות דרמטית עם באירן מינכן ב-2022/23, אבל בשנה שעברה הבווארים איבדו את התואר, כשטוכל "מאבד" את חדר ההלבשה והקבוצה מודיעה עוד לפני סיום העונה על עזיבתו הצפויה.

כעת הוא צפוי להפוך למאמן הזר השלישי של אנגליה, אחרי סוון גוארן אריקסון ופאביו קאפלו.

עוד באותו נושא: נבחרת אנגליה, תומאס טוכל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי