אנגליה וקארסלי התאוששו בפינלנד, 1:5 אדיר לאוסטריה

play
דקלן רייס קשר נבחרת אנגליה | GettyImages
שער יפהפה לאלכסנדר ארנולד בכדור חופשי, 1:3 לאנגליה בפינלנד 02:18

המאמן ביצע שינויים משמעותיים בהרכב, גריליש (18), אלכסנדר ארנולד (74) ורייס (84) כבשו שלושה שערים מצוינים בדרך ל-1:3 בחוץ. שחקניו של רנגניק מחצו את נורבגיה והולאנד בליגת האומות

(גודל טקסט)

ליגת האומות נמשכת הערב (ראשון) ובמוקד אנגליה התאוששה מההפסד הכואב ליוון עם ניצחון חוץ בפינלנד. נבחרת שחגגה בענק היא אוסטריה, שהצליחה לנטרל את ארלינג הולאנד ומחצה 1:5 את נורבגיה אחרי שהפסידה לה בחודש שעבר באוסלו

דרג ב', בית 2

פינלנד – אנגליה 3:1

עם מאמן זמני ולא מעט ספקות, אנגליה הצליחה להחזיר קצת שקט לחובבי הנבחרת בממלכה עם ניצחון חוץ, שאומנם היכולת בו לא הייתה משכנעת, אבל התוצאה בהחלט מרגיעה. אחרי 0:2 על אירלנד ופינלנד, ירדה סגנית אלופת אירופה לקרקע עם הפסד ביתי מאכזב של 2:1 ליוון, עם טענות שהמאמן הזמני לי קארסלי הוא לא הפתרון, וכלל לא רוצה להיות הפתרון.

קארסלי מספר שינויים כשעלה בהרכב עם דין הנדרסון, במקום ג'ורדן פיקפורד, מארק גהי החליף את לוי קווליל גם קייל ווקר, אנג'ל גומס וג'ק גריליש עלו ב-11 ובחוד פתח הארי קיין שנעדר מהמשחק הקודם עקב פציעה קלה. ריקו לואיס, אנתוני גורדון ופיל פודן היה בין אלו שירדו לספסל. זה עבד עם שער יתרון מוקדם של גריליש, ועוד צמד במחצית השנייה למרות יכולת לא סוחפת.

מנגד, הפינים הפסידו כבר חמישה מששת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות וטרם צברו נקודה בליגת האומות, בה כבשו שני שערים בלבד. בנוסף, פינלנד מעולם לא ניצחה את אנגליה (שבעה הפסדים, שתי תוצאות תיקו).

טרנט אלכסנדר ארנולד, מגן נבחרת אנגליה
ביצוע יפהפה של אלכסנדר ארנולד | אימג'בנק GettyImages

מהלך המשחק

דקה 18 – גול! גומס שלח כדור עומק יפהפה בין שחקני ההגנה של פינלנד, גריליש בקור רוח שלח את הכדור לרשת וקבע 0:1 לאנגליה.

דקה 74 – גול! 0:2 לאנגליה. טרנט אלכסנדר ארנולד לקח כדור חופשי מכ-20 מטר, סובב אותו באמנות מעל לחומה – ולרשת.

דקה 84 – גול! 0:3 לאנגליה. אולי ווטקינס סיים מתפרצת מהירה עם כדור רוחב מהאגף, ודקלן רייס הסיט אותו פנימה באלגנטיות.

לי קארסלי, מרמנה הזמני של נבחרת אנגליה
| אימג'בנק GettyImages
שחקן נבחרת אנגליה ג'ק גריליש
שחקן נבחרת אנגליה ג'ק גריליש | רויטרס

דרג ג', בית 3

אוסטריה – נורבגיה 1:5

אחרי שהפך למלך שערי נורבגיה בכל הזמנים לפני שלושה ימים, ארלינג הולאנד קיווה להרעיד את הרשת משחק נוסף, אבל הציג משחק נפל – כמו כל חבריו – ויחד הם הושפלו בלינץ. כריסטוף באומגרטנר בישל למרקו ארנאוטוביץ' את היתרון כבר בדקה השמינית ואלכסנדר סורלות' בדקה ה-39 קבע שוויון שנשמר עד המחצית, אבל כנראה שרלף רנגניק שטף היטב את שחקניו בהפסקה, כי מהדקה ה-49 ועד ה-62 הם כבשו שלושה שערים – ארנאוטוביץ' בפנדל השלים צמד, בדקה ה-58 פיליפ לינהארט העלה ל-1:3 ושטפן פוש נהנה מבישול של מרסל זאביצר כדי להעלות את אוסטריה ל-1:4 כבר בדקה ה-62. המילה האחרונה הייתה של מיכאל גרגוריטש, שבדקה ה-71 נהנה גם הוא מבישול של זאביצר כדי לחתום את תוצאת המשחק. בחודש שעבר נורבגיה גברה 1:2 על אוסטריה באוסלו, כעת אוסטריה נצמדה אליה במקום הראשון כשכל אחת עם 7 נקודות בתום ארבעה מחזורים, כמו גם סלובניה שגברה מוקדם יותר היום על קזחסטן.

מרקו ארנאוטוביץ', חלוץ נבחרת אוסטריה
הצגת ענק של האוסטרים | אימג'בנק GettyImages

משחקים נוספים

קזחסטן – סלובניה 1:0 (יאן מלקאר, 55) ארמניה – צפון מקדוניה 2:0 (בויאן מיובסקי 72, איסניק אלימי 85). מלטה – מולדובה 0:1 (טדי טאומה, 87 בפנדל) ליכטנשטיין – גיברלטר 0:0 (דן בנט הורחק בגיברלטר, 90+2) יוון – אירלנד 0:2 ( אנסטסיוס בקסטאס 48, פטרוס מנטאלוס 90+2) איי פארו – לטביה 1:1 (לאיי פארו: הנוס סורנס, 40. ללטביה: דריו סיטס, 69)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי