"פפ עומד להיות סבא?": החשיפה של ארלינג הולאנד הצליחה לבלבל את כולם

ארלינג הולאנד נבחרת נורבגיה | אימג'בנק GettyImages

אחרי שהפך למלך שערי נורבגיה בכל הזמנים ובישר לעולם שבקרוב יהפוך לאבא, מיהי זוגתו של חלוץ סיטי ומה הקשר לבת של מאמנו?

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד ממשיך לשבור שיאים במהירות בלתי נתפסת בכל מסגרת בה הוא משתתף. בחמישי האחרון הוא חווה ערב מיוחד במדי נורבגיה, שגברה 0:3 על סלובניה. החלוץ הפך לגדול הכובשים של נבחרתו בכל הזמנים ואם זה לא הספיק, השיא הגיע בסיום המשחק. בן ה-24 לקח כדור, שם אותו מתחת לחולצה, הכניס אצבע לפה ובכך השלים את התנועה המסורתית וחשף שבת זוגתו איזבל האוגסנג בהריון ראשון.

באנגליה, ובכלל באירופה, מקובל להביא ילד עוד לפני שמתחתנים, אך יש לציין שאשת הכדורגלן בסך הכל בת 20 וכבר מצפה ליורש או ליורשת מבן הזוג שאותו היא מכירה עוד מהילדות. ובכל זאת, רבים הצליחו להתבלבל. כשהיהלום הבלונדיני נחת במנצ'סטר סיטי ביוני 2022, הראשונה ש"סימנה" אותו הייתה לא אחרת ממריה גווארדיולה, הבת של המאמן שלו שהייתה בטוחה שהיא הולכת לכבוש את ליבו של כוכב הכדורגל. היא הגיעה לכל משחק, צילמה ותייגה, אך לצערה הוא היה מאוהב חזק באהבת נעוריו.

עכשיו, אחרי שהולאנד הודיע על כך שהוא מצפה לילד ולאור הדימיון בין גברת גווארדיולה לבין מיס הולאנד, עשרות אלפי עוקבים התבלבלו ושאלו "האם פפ עומד להיות סבא?". התשובה היא לא, לפחות לא מגזרתו של הכוכב שלו, והבת שלו תצטרך כנראה לשנוא פחות את ישראל כדי שהקארמה תעזור לה למצוא חתן.

החלוץ המוכשר חיכה שאיזבל שלו תחגוג 18, אז הם הפכו לזוג באופן רשמי. היא עזבה את נורבגיה ואת קריירת הכדורגל שלה כדי לתמוך בו ובקריירה שלו. למקרה שלא ידעתם, השניים נפגשו בחטיבה כששיחקו יחד בקבוצת הכדורגל המקומית. כישרון לכדורגל בהחלט נמצא קיים בגנים.

עוד באותו נושא: ארלינג הולאנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי