בתו של שחקן העבר על התמונות המיניות שלה: "נהנית לחגוג את הגוף שלי"

ג'ייד לבוף | מסך אינסטגרם

אחרי שהרגילה את העוקבים שלה באינסטגרם לתמונות נועזות וחושפניות מאוד, ג'ייד פתחה את הלב: "עברתי שנה קשה מאוד, הרגשתי בקרשים ובמקום הכי נמוך שלי. התגובות הטובות עושות לי טוב לנפש"

(גודל טקסט)

ג'ייד לבוף, בתו של שחקן העבר של צ'לסי, רגילה לסחרר את רבע מיליון העוקבים שלה עם תמונות חושפניות, אך הפעם היא החליטה לפתוח את הלב. ג'ייד סיפרה בראיון ל"סאן" שהיא עברה תקופה קשה מבחינה נפשית והתמונות ברשתות החברתיות דווקא עוזרות לה: "כשאני מצטלמת ככה אני מרגישה אישה חזקה, יפה ועצמאית, וזה לא מובן מאליו כי עברתי שנה קשה מאוד".

ג'ייד המשיכה בכנות: "הרגשתי שאני בקרשים, במקום הכי נמוך שלי, הייתי בתקופה מאתגרת רגשית – לא הייתי אני. זה השפיע עליי בכל המובנים ולקחתי את עצמי בידיים. לפני ארבעה חודשים התחלתי טיפול אצל פסיכולוגית וכמובן שהמשפחה עוזרת לי. כשאני מעלה תמונות חושפניות – התגובות הלא מפרגנות לא מזיזות לי כי הטוב והפירגון שאני מקבלת ממלאים אותי. אני נהנית לחגוג את הגוף שלי, זה עושה לי טוב לנפש".

אם אתם לא נמנים בין העוקבים שלה, נספר לכם שג'ייד מרבה לשתף תמונות לוהטות ורק בחודש שעבר עלתה שלב וגרמה לטמפרטורות לעלות משמעותית עם התמונות והווידאו שלה מסתובבת בביתה, ללא חזייה.

לצד הלבוש החושפני והתדמית הסקסית שהיא מחזיקה, ג'ייד חיה חיים משפחתיים, נשואה ליזם סטפן רודריגס ולהם ילד משותף בשם אלון, מה שהופך אותה לאמא סופר לוהטת והכי חשוב- מחוברת לעצמה ויודעת גם לחשוף את החולשות שלה. זה מה שעושה אותה כל כך אהובה.

עוד באותו נושא: ג'ייד לבוף, פרנק לבוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי