'הייתי נשואה לשחקן שזכה במונדיאל. כשנפרדנו הצטלמתי בעירום לפליבויי'

קטי הומלס, אשתו לשעבר של הכדורגלן הגרמני מאטס הומלס | צילום: אינסטגרם

היא סבלה מהפרעות אכילה ולא אהבה את הגוף שלה, אך השנים עשו לה רק טוב והיום "אני עושה כל מה שאני רוצה. בגיל 35, אני סוף סוף מרגישה שלמה ויכולה להגיד בפה מלא שאני אוהבת את עצמי"

(גודל טקסט)

"נאבקתי עם הגוף שלי במשך שנים, ועכשיו אני חוגגת אותו" -כך הצהירה קטי הומלס, גרושתו של מאטס הומלס, שזכתה להופיע במגזין פלייבוי. היא הייתה לצידו של מי שהיה בעלה כשהפך לאגדה אחרי שזכה בגביע העולם ב-2014, אך אז באותה תקופה היא לא חיה בשלום עם הגוף שלה וסבלה מהפרעות אכילה. אחרי שנפרדו ב-2022, החליטה לשתף את 700 אלף העוקבים בתהליך שעברה ובאורח החיים החדש שסיגלה.

עד כדי כך, שבשנה שעברה כתבה הדוגמנית והמשפיענית ספר מתכונים לילדים וכשהוציאה אותו לאור, הצטלמה כחלק מקידום הספר כשהיא טופלס, ורק הספר מכסה את החזה שלה. למרות הביקורות שספגה כאמא לילדים ש"לא מכבדת את מעמדה" – קטי זכתה לככב בפלייבוי גרמניה וסיפרה: "אני גרושה, אמא לילד ועושה כל מה שאני רוצה. אף פעם לא אהבתי את הגוף שלי, עד עכשיו .בגיל 35. אני סוף סוף מרגישה שלמה ויכולה להגיד בפה מלא שאני אוהבת את עצמי".

כשהיא לא מורידה את הבגדים, קטי עובדת חזק באינסטגרם ואפילו מנחה תוכנית משלה ב'מינכן TV', שם היא אחראית על הסיקור של אוקטוברפסט, פסטיבל הבירה המסורתי של הגרמנים. ועם כל העוקבים והפירסום, הכי חשוב שהיא שומרת על קשר טוב עם האקס המיתולוגי שלה ומספרת לעוקבים שלבן שלהם יש חלום, "להיות שחקן יותר גדול מאבא שלו, והוא גם יגשים אותו אם זה תלוי בי", הבטיחה.

עוד באותו נושא: מאטס הומלס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי