בני יהודה חזרה למסלול הניצחונות, ונצמדה להפועל תל אביב

יצחק כבש (63) אחרי בישול של בדיבינגה והזהובים גברו על הפועל ראשון לציון 0:1. רמת השרון ניצחה את יפו 2:4 בחוץ

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים: בני יהודה השיגה שלוש נקודות יקרות נגד הפועל ראשון לציון, עירוני ניר רמת השרון הרשימה במשחק החוץ נגד מכבי יפו ודרבי השרון בין הפועל כפר סבא להפועל רעננה, הסתיים עם חלוקת נקודות.

דוד מרטן מאמן בני יהודה
אוהדי בני יהודה כבר החלו להשמיע את דעתם. מרטן | דני מרון

בני יהודה – הפועל ראשון לציון 0:1

דוד מרטן שוב שמע את אוהדי בני יהודה קוראים לעברו "תתפטר, תתפטר" במהלך במחצית הראשונה, אבל בסופו של דבר בני יהודה השיגה ניצחון חשוב והיא צמודה לחלק העליון. המחצית הראשונה הייתה בינונית וה"כוכב" שלה היה מושיקו סמל האורח. בדקה ה-43 קשר ראשון לציון בעט ממצב פנטסטי לקורה ושתי דקות לאחר מכן הוא ספג כרטיס אדום ישיר אחרי עבירה גסה. כשהיא ביתרון מספרי, בני יהודה הגדילה את הלחץ ובדקה ה-63 זיגי בדיבנגה – שהצטרף השבוע ונכנס כמחליף שתי דקות לפני כן – בישל בכדור רוחב לגיל יצחק, שהפציץ פנימה. עד הסיום בני יהודה פספסה כמה צ'אנסים להגדיל את התוצאה, אבל אספה שלוש נקודות חשובות.

נתנאל דלויה שוער מכבי יפו
נעלם בקרנות. דלויה | דני מרון

מכבי יפו – הפועל ניר רמת השרון 4:2

ניצחון מרשים לרמת השרון, שהסתדרה גם בלי הכוכב הגדול אורי עזו שנמצא עם הנבחרת הצעירה. אחרי 44 דקות מאופסות, רמת השרון כבשה שני שערים מהירים אחרי שתי קרנות מאותה נקודה בדיוק – כשלשוער נתנאל דלויה יש חלק גדול. תחילה ג'יי לבנה נגח פנימה (44) ואחר כך ארי מרנשטיין דחק מקרוב (45+1). מתן בית יעקב צימק (55) עבור יפו, אבל בן מיזן החזיר את האורחת לטווח ביטחון עם ה-1:3 (57). בן הדדי הוסיף לפני בית יעקב השלים צמד וצימק (90).

הפועל כפר סבא – הפועל רעננה 2:2

דרבי השרון הפגיש שתי קבוצות שעדיין לא שמרו על שער נקי העונה והצפי לכמות שערים נאה התממש. ז'וליו סזאר הוותיק כבש עבור כפר סבא כבר בדקה הרביעית, אבל שערים של יובל טיטלמן (17) וניר עזריה (29) קבעו מהפך. ברעננה כבר הריחו ניצחון שלישי העונה, אבל סזאר השלים צמד בפנדל (78) וחתם את התוצאה.

המחזור התשיעי ייפתח ביום שישי ויגיע לשיאו ביום שני הבא כאשר הפועל פתח תקוה תארח את בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי