צפו: שלושער ושני בישולים לליאו מסי ב-0:6 של ארגנטינה, 0:4 לברזיל

play
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה | GettyImages
צפו: מסי ריחף עם שלושער ענק ושני בישולים ב-0:6 של נבחרת ארגנטינה 04:49

לילה סוער בדרום אמריקה: אלופת העולם נתנה הצגה מול בוליביה, ברזיל חזרה להרשים עם רביעייה מול פרו, 0:4 גדול גם לקולומביה מול צ'ילה, צפו בכל השערים

(גודל טקסט)

קצת לפני שהליגות חוזרות מפגרת הנבחרות התקיים ליל משחקים ארוך ועמוס במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, ובמרכזו: ליאו מסי הגדול כבש שלושער ובישל עוד שני שערים ב-0:6 של ארגנטינה. נזכיר: שש נבחרות מהיבשת הדרומית יעפילו למונדיאל 2026 שבו ישתתפו לראשונה 48 נבחרות, וזו שתסיים במקום השביעי תמשיך לפלייאוף. כלומר רק 3 מתוך 10 הנבחרות יסיימו את דרכן.

ארגנטינה – בוליביה 0:6

ליאונל מסי כבש שלושער בפעם העשירית במדי הנבחרת ועוד בישל פעמיים מול הקהל הביתי הנלהב במונומנטל בבואנוס איירס, עם עוד הצגה של הגדול מכולם. זו ההופעה הבינלאומית השנייה שלו בלבד מאז שהחלים מהפציעה מה קופה אמריקה ביולי, והוא היה זה שפתח את החגיגה עם שער בדקה ה-19 כאשר ניצל שגיאה, ובדקה ה-43 בישל ללאוטארו מרטינס את השני. ארגנטינה עלתה ל-0:3 רגע לפני ההפסקה, כשמסי סידר לחווליאן אלברז שער משלו.

שוב כיכב. מסי | Jam Media / Contributor

החבורה של ליונל סקאלוני שלטה במחצית השנייה, המחליף טיאגו אלמדה קבע 0:4, ואז הגיע מסי עם צמד נוסף לפני הסיום בשתי בעיטות חדות שטוחות אופייניות והעלה את מאזנו ל-112 שערים במדי ארצו.

"זה ממש נחמד לבוא לכאן, להרגיש את האהבה של האנשים, זה מרגש אותי איך שהם צועקים את השם שלי", אמר מסי. "זה מניע אותי. אני נהנה להיות מאושר איפה שאני נמצא. למרות הגיל שלי, כשאני כאן, אני מרגיש כמו ילד, כי נוח לי עם הצוות הזה לידי. כל עוד אני מרגיש טוב ויכול להמשיך להופיע כמו שאני רוצה, אני אמשיך ליהנות מזה".

ארגנטינה נמצאת בראש הבית עם 22 נקודות, וחזרה לנצח לאחר שהפסידה לקולומביה בחודש שעבר ועשתה תיקו בשלוליות עם ונצואלה בשבוע שעבר.

ברזיל – פרו 0:4

ראפיניה כבש פנדל בכל מחצית והוליך את ברזיל המשתפרת לניצחון ביתי משכנע. אחרי הקאמבק וה-1:2 בשבוע שעבר בצ'ילה, ברזיל נראתה בשליטה, עם שערים מאוחרים של אנדראס פריירה ולואיס אנריקה שהשלימו הופעה מרשימה. ברזיל, שהפסידה ארבעה מתוך חמישה משחקי מוקדמות לפני הניצחון בצ'ילה ביום חמישי, נמצאת במקום הרביעי בטבלה עם 16 נקודות לאחר 10 משחקים, מאחורי אורוגוואי שבמקום השלישי בגלל הפרש שערים.

עונת שיא. ראפיניה | Eurasia Sport Images / Contributor

"אני חושב שהיינו צריכים את זה, זה היה ממש חשוב לנצח בשני המשחקים כדי לחזור למסלול", אמר ראפיניה, "אלה היו שני משחקים שהצלחנו לשלוט בהם. זה רחוק מלהיות מושלם, אבל אני מאמין שאנחנו בדרך הנכונה".

קולומביה – צ'ילה 0:4

רצף 31 המשחקים ללא הפסד של קולומביה (ב-90 דקות) נקטע בסוף השבוע עם 1:0 בבוליביה, והלילה בבראנקייה שבצפון המדינה הקפטרוס חזרו למסלול ועשו עוד צעד בדרך למונדיאל – עם ניצחון מול הנבחרת הכי חלשה כיום בדרום אמריקה, כשצ'ילה רושמת חמישה הפסדים רצופים במוקדמות.

קולומביה חוגגת | Icon Sportswire / Contributor

אורוגוואי – אקוודור 0:0

מאז שלואיס סוארס העביר ביקורת פומבית חריפה על מרסלו ביילסה, באורוגוואי עוסקים יותר בלכלוכים או הגנה על המאמן ופחות בכדורגל. בסוף השבוע הסלסטה הפסידו לפרו החלשה והם סופרים כבר ארבעה משחקי מוקדמות רצופים בלי שער. באווירה הקיימת, הלחץ רק גובר על המאמן הוותיק.

עוד הלילה:
פרגוואי – ונצואלה 1:2

מחזור המשחקים הבא (14-15 בנובמבר):

ונצואלה – ברזיל פרגוואי – ארגנטינה אקוודור – בוליביה אורוגוואי – קולומביה פרו – צ'ילה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי