"תמיד רציתי לגור שם": החיים החדשים של יורגן קלופ

יורגן קלופ | רויטרס

אחרי שעזב את ליברפול ולפני שייכנס לתפקידו החדש ב-2025, הגרמני מנצל כל רגע - הוא רכש אחוזה חדשה במאיורקה ובמקביל החל לטפח תחביב חדש: "אני רוצה להכיר ולגלות מקומות חדשים ותרבויות"

(גודל טקסט)

החיים אחרי ליברפול טובים ונוחים מאוד. תשאלו את יורגן קלופ, שמונה לאחרונה לראש מחלקת הכדורגל החדש של קבוצת רד בול. הגרמני בן ה-57 יתחיל לעבוד בינואר 2025 וירוויח עשרה מיליון יורו לעונה – ובינתיים הוא חי את חלומו של כל אדם ונראה זוהר מתמיד.

קלופ ואשתו אולה נהנים מהחיים באחוזה החדשה שרכש קלופ במאיורקה, שעלתה לו 3.4 מיליון יורו והעוקבים שלו באינסטגרם מרוצים מהעדכונים שהוא משתף מעת לעת מהחיים החדשים שלו.

קלופ סיפר בראיון בגרמניה על ההחלטה לעבור בספרד: "תמיד רציתי לגור שם. אני אוהב את מזג האוויר ואת האנשים. זה לא שאני מחפש חברים, יש לי את החברים שלי לחיים ואם חלק מהם פה במאיורקה, מה טוב".

המאמן האגדי הבהיר שהוא לא גר שם לאורך כל השנה, כשעכשיו סגנון החיים החדש שלו מאפשר לו לטייל ממקום למקום. "הייתי רוצה להכיר ולגלות מקומות חדשים. לא מתכוון לג'ונגל והרים, אבל להכיר ערים חדשות ותרבויות חדשות".

בנוסף, קלופ החל לטפח תחביב חדש אליו התמכרו רבים מכדורגלני ליגת העל – פאדל. אם בא לכם לקבל עוד קצת ממנו ואתם מתגעגעים אליו על הקווים, תלחצו על כפתור העוקב ותצטרפו ל-4.5 מיליון העוקבים שלו.

עוד באותו נושא: יורגן קלופ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי