דאגה בריאל: "אמבפה סובל מבעיות נפשיות ושותה הרבה אלכוהול"

play
קיליאן אמבפה | GettyImages
צפו: צמד של קולו מואני העניק לצרפת 1:2 בבלגיה 03:33

בשבדיה ממשיכים לטעון שאמבפה חשוד באונס, בסביבת אמבפה ממשיכים להכחיש, ריאל מדריד ערכה פגישת חירום: "תוהה לגבי סגנון החיים שלו"

(גודל טקסט)

תקשורת הספורט בספרד ובצרפת נסערת בעקבות הדיווחים בשבדיה על כך שהמשטרה המקומית חוקרת תלונה של צעירה על כך שקיליאן אמבפה ניסה לאנוס ולתקוף אותה מינית במלון בשטוקהולם בסוף השבוע שעבר. עורכת הדין של אמבפה, מארי אלי קאנו ברנאר, טענה אתמול: "שמענו שהוגשה תלונה, אבל כרגע אנחנו אפילו לא יודעים מטעם מי ונגד מי. תלונה לא אומרת שזה אמת, תלונה לא מוכיחה כלום. ואני אפילו לא יודעת אם התלונה היא באמת נגדו".

לדבריה, "אמבפה לרגע לא היה לבד, לרגע לא חשף את עצמו למצב שבו הוא בסיכון, כך שהוא מכחיש בתוקף פעולה אסורה מצדו… מצד אחד הוא רגוע, מצד שני הוא המום מהסערה הקשורתית והטירוף, הוא לא מבין איך זה קורה".

קיליאן אמבפה
שיגעון תקשורתי. אמבפה | אימג'בנק GettyImages

בריאל מדריד קיימו אתמול פגישת חירום כדי לבחון איך להתמודד עם הסוגיה, על אף שהשחקן מכחיש בנחרצות וטוען שזה"פייק ניוז". למרות ההכחשות, בתקשורת השבדית מתעקשים כי אמבפה הוא אכן בין החשודים.

זה מגיע אחרי לא מעט שמועות בנוגע לאמבפה, בעיקר סביב ההתנהלות שלו בנבחרת צרפת, וטענות שהוא סירב להתייצב לנבחרת הלאומית על אף שאינו פצוע, מתיחות עם שחקנים ועם המאמן דידייה דשאן ויציאה שלו לבילוי בזמן משחק הנבחרת (מול ישראל) במקום לצפות במשחק של חבריו.

על פי העיתונאי רומיין מולינה, "אמבפה מתקשה מבחינה מנטאלית מאז שהוא הגיע לריאל מדריד… הבעיות הנפשיות שלו הן ככל הנראה הסיבה לכך שהוא יוצא הרבה ושותה הרבה אלכוהול… גם ריאל מדריד העלתה שאלות בנוגע לסגנון החיים של אמבפה". יש לציין כי על אף הבעיות, אמבפה עד עתה כבש שבעה שערים ב-11 משחקים במדי ריאל.

מקורביו של אמבפה טוענים בצרפת כי בסביבתו של השחקן מאמינים שמי שאחראית לפרשה היא פריז סן ז'רמן, הקבוצה שאיתה אמבפה נמצא בסכסוך ותביעה של 55 מיליון יורו, ושזה "חלק ממלחמה תקשורתית נגדו".

עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי