ניימאר ישחק בריו? פגישה בין דונגה ללואיס אנריקה

ניימאר
ניימאר | צילום: Gettyimages

הכוכב מעוניין לקחת חלק בקופה וגם בטורניר האולימפי, ברצלונה מתנגדת

(גודל טקסט)

ברצלונה היא לא רק קבוצת כדורגל, אלא גם עסק גדול שמעוניין לשמור על נכסיו. מאמן נבחרת ברזיל דונגה ייפגש בחמישי בבירת קטלוניה עם מאמן בארסה לואיס אנריקה במטרה לדון בקיץ שיעבור על ניימאר. הכוכב הצעיר מעוניין לשחק במדי ברזיל במסגרת הקופה אמריקה וגם בטורניר האולימפי של ריו 2016. 

על פי הפרסומים בספרד, בברצלונה מתנגדים כמובן שניימאר ייקח חלק בשני הטורנירים הגדולים של הקיץ, משום שכך ייפגעו גם המנוחה שלו וגם ההכנות לקראת עונת 2016/17. השחקן עצמו, כאמור, כבר הביע את רצונו וגם בהתאחדות הברזילאית רוצים שיעזור לשבור את בצורת התארים שנמשכת מאז 2007. ואם אתם חושבים שתשע שנים זה לא הרבה זמן, אז כדאי לזכור שמדובר בברזיל. 

"קשה לבחור בין המפעלים, אבל כולם מכירים את החשיבות של מדליית הזהב שחסרה לברזיל ושהטורניר הזה בבית", הגיב דונגה, שפתח את הביקור בספרד בגומלין שמינית גמר האלופות בין ריאל מדריד לרומא. "אנחנו יודעים גם שניימאר מגיע אחרי עונה ארוכה". 


ניימאר, בברזיל נותנים עדיפות למשחקי ריו 2016 (Gettyimages)

"אם הוא ישחק רק במשחקים האולימפיים אז יהיה לו מספיק זמן כדי להתאושש מבחינה גופנית וגם נפשית", התעקש מאמן נבחרת ברזיל. "לשחק בברזיל ולזכות בבית זו מוטיבציה גדולה. נכון לעכשיו, הייתי רוצה שיעמוד לרשותי בשני המפעלים". 

בינתיים, דונגה טס ללונדון כדי לצפות בשחקניו שלובשים את מדי צ'לסי ופאריס סן ז'רמן. ניימאר חוזר מחופשה קצרה בברזיל והשניים יתכנסו, כאמור, בחמישי ביחד עם לואיס אנריקה כדי לפתור את התסבוכת. על פי הפרסומים בספרד, ברצלונה דורשת מההתאחדות הברזילאית שתשלם את הביטוח ותישא בעלויות חוזהו של הכוכב לאורך כל התקופה. הסכומים משמעותיים, אבל מדינה שהשקיעה מילארדים באירוח המשחקים האולימפיים וכבר פישלה במונדיאל הביתי תדע למצוא את הכסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי