פארדיו תקף: "בנטקה צלל ברחבה, מרגיש שנשדדנו"

מה באמת היה שם?
מה באמת היה שם? | צילום: Gettyimages

פנדל מפוקפק סידר לליברפול ניצחון בדקה ה-96. החלוץ התגונן: "היה מגע"

(גודל טקסט)

רמאי או גאון. כריסטיאן בנטקה עלה מהספסל עשר דקות לפני הסיום וסידר לליברפול מהפך ו-1:2 על קריסטל פאלאס מפנדל מפוקפק בדקה ה-96, לאחר שהוא בעצמו ספק הוכשל ברחבה. זה היה ניצחון ליגה שלישי ברצף של יורגן קלופ, שפתאום רחוק רק שש נקודות מהמקום הרביעי, אבל אף אחד לא עסק בזה בסיום.

מנג'ר פאלאס, אלן פארדיו, היה בטירוף והאשים את חלוץ נבחרת בלגיה ברמאות. "אני מרגיש שנשדדנו. המגע בין בנטקה לדילייני לא חייב את הצלילה הזאת", תקף פארדיו והוסיף: "אם אתה שופט ורואה איך הבלם מנסה להימנע ממגע, אז אתה לא שורק לפנדל. הוא גם לא רצה לשרוק". הקוון סקוט לדג'ר היה זה שגרם לפנדל, כשהעיר לשופט אנדרה מארינר.

ג'יימי קארגר, בלם ליברפול לשעבר ופרשן בהווה, יצא להגנת החלוץ ואמר: "היה מגע ולשופט הייתה זכות לשרוק". פארדיו הגיב: "קארגר אמר את זה? הוא מקצוען לשעבר, איך הוא יכול לדבר ככה?". 

ומה היה לאיש השעה לומר בנידון? "הוא נגע בי, אחרת לא הייתי נופל. שופט יודע יותר טוב מכולם והוא לקח את ההחלטה הנכונה", התעקש בנטקה. קלופ יצא גם כן להגנתו של החלוץ וטען: "היה כאן יותר ממגע". 

אם שמים את הרגע השנוי במחלוקת בצד, אז בנטקה הוא כמובן הגיבור של ליברפול. החלוץ לא מקבל יותר מדי הזדמנויות תחת קלופ, אבל אולי שער הניצחון הזה יגרום למנג'ר הגרמני לשנות את התכניות לגביו. מי שקיבלו מנוחה היו דניאל סטארידג' ופליפה קוטיניו, שנשמרו למפגש עם יונייטד בליגה האירופית.

MIRRIR SPORT: Seeing Red #tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/V3xd6Pv3Wv

— Neil Henderson (@hendopolis) March 6, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי