הצרות נמשכות: וויין רוני ייעדר כחודשיים

כאילו שלא מספיק קשה להולנדי
כאילו שלא מספיק קשה להולנדי | צילום: Gettyimages

קפטן יונייטד נפצע בברך ולא יהיה כמובן בסגל למפגש עם מידטיילנד (19:50, ספורט2)

(גודל טקסט)

וויין רוני ייעדר כחודשיים בשל פציעה בברכו ולכן נותר מחוץ לסגל מנצ'סטר יונייטד למפגש מחר (חמישי) מול מידטיילנד בליגה האירופית (19:50, ישיר בספורט2).

 

מדובר במכה רצינית ליונייטד בכלל ולואי ואן חאל בפרט. לא רק מדובר בקפטן, אלא גם בשחקן בכושר הכי טוב בקבוצה. רוני כבש שבעה שערים בתשעת משחקיו האחרונים, בדיוק כמו כל שאר חבריו לקבוצה באותו רצף של משחקים.

 

 

ואן חאל נמצא בתקופה הכי קשה ב-19 חודשיו במנצ'סטר. הקבוצה מדשדשת במקום החמישי בליגה, שש נקודות מהמקום הרביעי והכרטיס האחרון לליגת האלופות, והסיכוי הכי טוב שלה להישאר בזירה הבכירה באירופה זה דרך הליגה האירופית.

כל הכישלונות המקצועיים, לצד היכולת הבינונית (במקרה הטוב) על הדשא, כבר הובילו לאינספור פרסומים כי ההולנדי ייאבד עד הקיץ את משרתו, וז'וזה מוריניו מוזכר חדשות לבקרים כמועמד המוביל להחליפו. 

לכן הפציעה של רוני, שמצטרפת לקו האחורי המדולל, הינה מכה קשה לשאיפותיו של ההולנדי להחזיק במשרתו. גם אם חסרונו של הקפטן לא צפוי להשפיע ישירות על המפגש עם הדנים.

קאריק. עוזב ללונדון? (gettyimages)

אגב, רוני טען ששחקני היונייטד אשמים לא פחות מאשר ואן חאל במצב של הקבוצה והגן על המנג'ר כשאמר: "כולם מדברים על האשמה שלו במצבה של הקבוצה, אבל בואו נהיה כנים ונאמר שהשחקנים לא פחות אשמים". ההולנדי צפוי לקיים מסיבת עיתונאים בה יסביר לה רוני לא בסגל.

דונאלד לאב יחליף את מתיה דרמיאן הפצוע בסגל למשחק. הוא שותף נגד סנדרלנד בהפסד האחרון. בסגל גם נכללים שחקנים כמון רגאן פול, ג'ו ריילי וג'יימס וייר. בתוך כך פורסם שמייקל קאריק שלא חידש את חוזהו ויהיה שחקן חופשי בקיץ הקרוב עשוי לעבור לארסנל. אותו מסלול שעשה דני וולבק מאולד טראפורד לאמירויות.

 

סגל הקבוצה למשחק: דויד דה חאה, סרחיו רומרו, דונאלד לאב, פאטריק מקנייר, כריס סמולינג, דיילי בלינד, ריגן פול, ג'ו ריילי, מייקל קאריק, אנדר הררה, מורגן שניידרליין, ג'סי לינגארד, אנדראס פאריירה, ג'יימס וייר, מאטה, וויליאם קין, ממפיס דפיי, אנטוניו מרסיאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי