שישי יבשושי: הפועל תל אביב הפסידה 1:0 לכפר קאסם

הליגה הלאומית שבה לימי שישי, והאדומים קיוו להתקרב לפסגה, אך הופתעו בבלומפילד. טהא (64) העניק שלוש נקודות לאורחת, הפסד שני העונה ומשחק ראשון בלי שער לקבוצה של מסאי דגו. הפועל רמת גן ניצחה 0:1 את ראשון לציון

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה הלאומית, הראשון העונה שנפתח ביום שישי, יצא לדרך עם חמישה משחקים כשבמוקד הפועל תל אביב הופתעה והפסידה למ.ס. כפר קאסם. הפועל רמת גן ניצחה את ראשון לציון, עכו גברה על אום אל פאחם, כפר סבא העמיקה את המשבר בנוף הגליל ורמת השרון רשמה מהפך על עפולה.

הפועל תל אביב – מ.ס. כפר קאסם 1:0

לראשונה העונה, הקבוצה של מסאי דגו לא כבשה בליגה הלאומית ורשמה את הפסדה השני. באחד המשחקים החלשים ביותר העונה עד כה, בטח של הפועל תל אביב, האדומים ראו שער נהדר של אחמד טהא בדקה ה-64 מכריע את המשחק ומעלה את כפר קאסם למקום השביעי. הפועל התקשתה מאוד להגיע למצבים מסוכנים, וראתה בעקבות ההפסד את הפועל רמת גן עוקפת אותה בטבלה עם ירידה למקום הרביעי בטבלה.

דקה 20: דודו סמפאיו ניסה להפתיע את מאור ארליך בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל שוער האורחת היה במקום ותפס את הכדור.

דקה 64: גול! 0:1 לכפר קאסם! איהאב אבו אלשיך עם מסירת העומק אל עבר אחמד טהא, ושחקן האוחרת הפגיז לרשת של עידן שרון את היתרון המדהים.

שחקני מ.ס. כפר קאסם חוגגים
שחקני מ.ס. כפר קאסם חוגגים | דני מרון

הפועל ראשון לציון – הפועל רמת גן 1:0

האורחת הראתה שגם ההפסד 3:1 להפועל תל אביב שעצר את רצף שלושת הניצחונות לא ייפגע יותר מדי במומנטום של הקבוצה, ורמת גן כבר במקום השלישי בטבלה. מור בוסקילה עשה את ההבדל בדקה ה-52 והפך את רמת גן למועמדת אמיתית לעלייה לליגת העל. מנגד, ראשון לציון עם הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים הסתבכה ולא הצליחה להתרחק מהתחתית הצמודה.

דקה 52: גול! 0:1 לרמת גן! חטיפת כדור בחצי המגרש של ראשון לציון סידר למור בוסקילה שער נוח עם גלגול לפינה הרחוקה.

הפועל ניר רמת השרון – הפועל עפולה 1:3

אחרי שעה של כדורגל הגיע יתרון מפתיע לעפולה שכבר פינטזה על ניצחון ראשון העונה אחרי ששלו דניאל הימם את המארחת בדקה ה-60, אבל אז הגיע אורי עזו וסייע לרמת השרון לבצע מהפך. הקשר המושאל ממכבי תל אביב השווה בדקה ה-78 בביצוע אישי ענק, וכעבור שתי דקות בן הדדי נגח את המהפך. הדדי השלים צמד בתוספת הזמן ופתח את האות לחגיגות של רמת השרון שעלתה למקום השישי עם ניצחון שני ברציפות.

דקה 60: גול! 0:1 לעפולה! הרחקה לא טובה של הגנת המארחת הגיעה לשלו דניאל שהפגיז לרשת של רמת השרון.

דקה 78: רמת השרון השוותה ל-1:1! מבצע אישי מופלא של אורי עזו שחלף על פני כל ההגנה מצד שמאל לאמצע, הסתיים בבעיטה של הכישרון הגדול לפינה הקרובה פנימה.

דקה 80: מהפך! רמת השרון הפכה ל-1:2 תוך שתי דקות. הרמה לאמצע מצאה את בן הדדי שנגח לרשת את השני של המארחת.

דקה 90+6: גול! 1:3 לרמת השרון! הדדי השלים צמד בסיומה של מתפרצת וישר לאחר מכן הגיעה שריקת הסיום.

הפועל נוף הגליל – הפועל כפר סבא 1:0

הפסד רביעי ברציפות ושישי העונה בסך הכל לקבוצה המאכזבת של מוטי איווניר. חוליו סזאר כבש את שער הניצחון כבר אחרי עשר דקות, והמארחת שוב לא לחזור למשחק והסתבכה מאוד כשהיא במקום המוביל לירידת ליגה. האורחת כבר במקום השמיני במשחק שלישי ברציפות ללא הפסד.

דקה 10: גול! 0:1 לכפר סבא! מסירת עומק נהדרת מצאה את חוליו סזאר שבקלות גלגל לרשת של המארחת.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רמת גן
אחרי ניצחון הבכורה, הרעב נפתח. קורצקי | ברני ארדוב

הפועל אום אל פאחם – הפועל עכו 2:1

קבוצה נוספת שפינטזה על ניצחון ראשון העונה היא אום אל פאחם, שרשמה הפסד שביעי העונה ונותרה עמוק בתחתית הלאומית. דווקא אחרי שתי תוצאות תיקו מול הפועל תל אביב וכפר קאסם, נועלת הטבלה נכנעה לעכו שנהתה משערים של פטר אוניקאצ'י בדקה ה-23, ופנדל מוצלח של רומאן הבראן שלוש דקות לאחר מכן. שער עצמי של אופק אטיאס בדקה ה-44 לא סייע למארחת.

דקה 23: גול! 0:1 לעכו! פטר אוניקאצ'י השתלט על כדור על סף הרחבה של אום אל פאחם. ההגנה של המארחת נרדמה בשמירה, ואוניקאצ'י בעט לפינה הרחוקה את שער היתרון.

דקה 26: גול! 0:2 לעכו! רומאן הבראן דייק מהנקודה הלבנה והכפיל את היתרון של האורחת.

דקה 44: גול! אום אל פאחם צימקה ל-2:1! מסירת רוחב מצד שמאל פגשה דווקא את הרגל של אופק אטיאס שכבש שער עצמי לרשת של יהונתן שאבי.

משחקי יום שני בלאומית

הפועל פתח תקוה – בני יהודה הפועל רעננה – מכבי קביליו יפו הפועל כפר שלם – מכבי הרצליה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי