גארד מוכר? ירושלים גיששה אצל סטול ודייסון

מעדיף להישאר ברוסיה. סטול
מעדיף להישאר ברוסיה. סטול | צילום: דני מרון

השניים שכיכבו בארץ סירבו. הערב: פרידה מהיורוקאפ אצל גראן קנאריה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים, תסיים הערב את העונה האירופאית שלה במשחק חוץ באיים הקנאריים, שם תפגוש (22.00) את גראן קנאריה. הספרדים הבטיחו את עלייתם לטופ 16 של היורוקאפ עם מאזן 1-4, והם ירצו גם להבטיח את המקום הראשון במקרה של ניצחון.

 

ירושלים תנסה להציל במעט מכבודה האבוד ולסיים את העונה ביורוקאפ עם ניצחון בכורה בשלב השני. בכל מקרה האדומים זכו לטיול קסום, "פרס" לעונה המוצלחת שלה בגביע האירופאי השני בחשיבותו.

 

 

האלופה הישראלית נחתה בגראן קנארייה לאחר מסע ארוך שכלל שתי טיסות ללא הגארד מאט ג'נינג ששוחרר וחתם בקובאן המשחקת ביורוליג וללא הסנטר טוני גפני שנשאר בירושלים. מי שייהנה מהעדרו של גפני יהיה רפי מנקו, שהיה מהבולטים בהפסד בשבוע שעבר לסראטוב בפיס ארנה.

 

Thank you #RedNationpic.twitter.com/QI5dZwTbOJ

— Matt Janning (@mjanning23) February 9, 2016

 

בבירה מחפשים במרץ מחליף לג'נינג בקו האחורי, כשהכוונה היא להתחזיק בגארד שיכול לשחק גם בעמדת הרכז. היכולת המצוינת של פול סטול, רכזה של סראטוב, שגברה בשבוע שעבר על האדומים בבירה, הניעה את ראשי הקבוצה לפנות לשחקן ולראשי הקבוצה הרוסית בבקשה לשחרר את סטול, שלפני שלוש עונות היה מהבולטים במכבי חיפה שזכתה באליפות, אולם הגארד וקבוצתו סרבו לבקשת הירושלמים.

 

פניה נוסף לטורינו מאיטליה בבקשה לשחרר את ג'רום דייסון, שלפני שלוש עונות היה מלך הסלים בליגת העל עם הפועל חולון ושבעונה שעברה זכה באליפות איטליה עם ססארי, נדחתה. האדומים ינסו למצוא שחקנים מתאימים בשוק הסיני, שם עומדת להסתיים בשבועות הקרובים הליגה, בה משחקים לא מעט שחקנים בולטים, ביניהם ג'רמי פארגו, אקס מכבי תל אביב.

 

מסין לירושלים? פארגו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי