כוכבת הפלייבוי: "להיות אשת כדורגלן? זה גיהנום"

סטפני היני | אינסטגרם

סטפני היני, גרושתו של נאצ'ו נובו, מצדדת באשתו הנבגדת של קייל ווקר שהחליטה להיפרד ממנו: "החלטה נכונה, לכדורגלנים יש נשים שרודפות אחריהם והם חושבים שהם יכולים לנצל את המצב"

(גודל טקסט)

כוכבת הפלייבוי הסקוטית סטפני היני, שהייתה אשת כדורגלן בעבר, החליטה לפתוח את הפה ולהסביר מדוע אנני קילנר, אשתו הנבגדת של כוכבה של מנצ'סטר סיטי קייל ווקר, צדקה כשהגישה בקשה לגירושין. היא מצדיקה אותה ואת המאבק שלה לזכות במחצית מ-27 מיליון ליש"ט שהרוויח במהלך הקריירה שלו. השפנפנה הבלונדינית יצאה במשך שנים עם נאצ'ו נובו, כדורגלן העבר הספרדי, והיא זוכרת היטב את החיים לצידו של שחקן מצליח.

לפצצה בת ה-40 אין שום סנטימנטים למגן האנגלי, והיא בטוחה שאנני אשתו תקבל את השקט שמגיע לה כשתפרק את החבילה איתו באופן סופי: "אני חושבת שאנני עשתה את ההחלטה הנכונה סוף סוף. אני מרחמת עליה. לכדורגלנים יש הרבה נשים שרודפות אחריהם מהסיבות הלא נכונות והם מרגישים שהם יכולים לעשות מה שבא להם ולנצל את המצב. מקווה שאנני ולורן (הפילגש) יוכלו למצוא אושר בחייהן". 

סטפני מוסיפה שהיא מתחברת לתחושות הקשות של אשתו הנבגדת של ווקר, כי גם מערכת היחסים שלה עם נובו במשך שנתיים- גבתה ממנה מחיר כבד. "עברתי גיהינום. כל הזמן היו נשים אחרות שסימסו והתקשרו, זה היה סיוט. החייי האישיים שלך הופכים לעניין של כולם וזה גורם ללחץ וחרדה בלתי פוסקים. את לא יכולה לנצח מול מיליוני אוהדים. אף אחד לא הגן עליי והקטע הוא שהשחקנים המפורסמים תמיד יוצאים נקיים כי יש להם גב של מיליונים שמעריצים אותם ומגנים עליהם. קשוח מאד להיות חלק מזה". 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי