הזמר המפורסם חשף: "היה לי את הסקס הטוב בחיים עם אשת הכדורגלן"

וונדה איקרדי | אינסטגרם

הראפר הארגנטינאי לה ג'נטה טוען שהחליף נוזלים עם וונדה איקרדי. היא, מצדה, מכחישה: "אני לא עושה סקס רנדומלי עם מישהו שאין לי איתו כלום"

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם על התמונה שדלפה לרשתות החברתיות, של אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית וונדה איקרדי מתנשקת עם גבר שהוא איננו איקרדי באמצע הרחוב? למקרה ששכחתם, הבחור בר המזל הוא לא אחד מהראפר הארגנטינאי לה ג'נטה, איתו החליפה נוזלים הגרושה הטרייה של החלוץ. ביולי האחרון הודיע הזוג על ההחלטה הסופית להתגרש, אך בראיון שנתן הזמר הוא רמז שהקשר ביניהם התחיל עוד שוונדה וחלוצה של גלטסראיי היו נשואים.

"בילינו רגעים שלמים שאנשים לא יודעים עליהם, חלקנו סודות ואני חושב שוונדה אהבה להיות איתי", סיפר לה ג'נטה בתוכנית הטלוויזיה "המלאכים של המחר" והבטיח שהיה לו את "הסקס הכי טוב בחיים" עם וונדה. אשת הכדורגלן לשעבר בעלת 17 מיליון העוקבים מיהרה להגיב על דבריו של הראפר יומיים לאחר מכן כשהתראיינה גם היא והבהירה: "זה לא נכון. מעולם לא עשינו סקס. אני לא בנאדם שעושה סקס רנדומלי עם מישהו שאין לי איתו כלום. מעולם לא עשיתי את זה". 

וונדה הוסיפה: "אנחנו חברים, ועבדנו יחד- סקס לא היה בינינו. אני מקשיבה לשיר שהקלטנו יחד כל הזמן, מה שחשוב זו העבודה המקצועית שאנחנו עושים". לאור העובדה שמיס איקרדי לא התייחסה לנשיקה הלוהטת ביניהם שהייתה מרוחה על שער כל מדורי הרכילות, מיליוני המעריצים לא האמינו לגרסה שלה והרוב טוענים שהיא "שקרנית. למה שהוא ייספר שעשיתם סקס כשלא עשיתם?", "פשוט לא נעים לה מאיקרדי, היא רוצה לשמור איתו על יחסים טובים בגלל הילדות אז היא משקרת". 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי